Читання



                                                ЧИТАННЯ  


15.01.22.
Галина Манів "Подарунок Святого Миколая"



03.11.21 (середа)
Тема. Василь Сухомлинський "Як хлопці мед з'їли"



1.Прочитай оповідання В. Сухомлинського «Як хлопці мед з'їли» (Золотий віночок ст. 71 - 73) 
2. У зошиті з української мови напиши міркування, чому розплакалися хлопці й чому цьому зраділа їхня мама



02.11.21. (вівторок)
Тема. В. Сухомлинський "Як Сергійко навчився жаліти"

Прочитай оповідання В. Сухомлинського «Як Сергійко навчитися жаліти» (Золотий віночок ст. 68 - 70) 

Склади план до цього тексту й запиши в зошит з укр. мови.

                                               План

1.

2.

3.

4.

 

05.05.21. (середа)
Прочитай скорочене оповідання С Алексєєва "Горпина Павлівна", як стара жінка допомагала бійцям під час війни у переправі через Дніпро.
Хрестоматія ст.100 - 101
29.04.21.(четвер)
1. Повтори тексти попередніх двох уроків.
2. Виконай онлайн тест за посиланням
Одна спроба проходження, на виконання 20 хв.
активовано до 20.00. 30.04.21.
3. Прочитай оповідання О. Вишні "Любіть книгу"




23.04.21. (п'ятниця)
1. Відкрий хрестоматію (рожеву) на ст. 11 - 13.
2. Прочитай казку "Вівчар Василько і золоті гори"
3. В зошиті з укр.мови запиши прислів'я (можна декілька), яке відповідає змісту казки.
22.04.21 (четвер)
Тема. Дружбу треба берегти.
Повтори оповідання Нани Деменкової "Я друзів не продаю" і "Дружок і Образа" виконай онлайнтести на платформі "На урок"

21.04.21. (середа)
Тема. Дружбу треба берегти.
1. Прочитай оповідання на ст.136 "Я друзів не продаю"
2. Перекажи текст батькам, дай відповіді на запитання, які розташовані на ст. 137
20.04.21. (вівторок)
Тема. Нана Деменкова "Дружок і Образа"
1. Послухай аудіоказку за посиланням
2. Перечитай цю казку в підручнику на ст.135 і подумай, хто мав рацію (був правий) Дружок чи Образа?


16.04.21 (п'ятниця)
Тема. Чому важлива щира турбота
1. Прочитай вірш Т. Майданович "Телефонна розмова" ст. 134
2. Дай відповіді на запитання 
3. Підготуйся до виразного читання
4. Поділись своїми думками з батьками на тему чому важлива щира турбота.

15.04.21. (четвер)
Тема. Все добре переймай, а недобре виправляй.
1. Попрацюй з підручником на сторінках 132 - 133. 
2. Підготуй переказ оповідання В. Сухомлинського "Красиві слова і красиве діло".
3. Знйди в тексті зачин, основну частину і кінцівку. 


14.04.21. (середа)
Тема. Поезія для дітей
1. Прочитай на ст.128 вірш Дмитра Павличка "Дядько Дощ"
2. Вивчи напам'ять вірш Ліни Костенко "Шипшина важко віддає плоди" ст. 128

09.04.21. (п'ятниця)
Тема. Робота з дитячою літературою
Добрий день, друже. Сьогодні ти продовжуєш читати свою улюблену книгу і заповнюєш "Щоденник читача"

08.04.21. (четвер)
Тема. Микола Сингаївський "Волошкове поле"
Читати виразно вірш на сторінці 127, відповідати на питання.
07.04.21.(середа)
Тема. Радість зустрічі весни у вірші Олександра Олеся
1. Прочитай вірш Олександра Олеся на ст. 126
2. Завітай на сайт КЛЮЧ, код і посилання внизу ст.126.

06.04.21.(вівторок)
Тема. Сторінки життя Лесі Українки. 
1. Послухай розповідь про життя Лесі Українки

2. Прочитай казку                                        

                                      Леся Українка

ТРИ МЕТЕЛИКИ

Були собі три метелики: один білий, другий червоний, а третій жовтий. Вони весело літали цілий день у великому саду, в соняшному світлі, перелітали з квітки на квітку, куштували медок і летіли далі.

Час їм дуже швидко минав. Вони так загралися, що й не зогляділися, що сонечко сховалося за хмари і пустився дощ.
Змокли метелики. Полетіли вони до своєї хатки, аж там біда: двері замкнені, а ключа ніде не можна знайти.

 Леся Українка. Три метелики. Прозова казка для дітей. Малюнки Ростислава Крамаря

Що тут робити? За той час, що стояли перед дверима та не знали, що робити, змокли страшенно. Насилу вже крильцями ворушили. Ледве долетіли до тюльпана, червоного з жовтими крапочками. Попросили його захисту:
- Любий тюльпанчику, просимо тебе, відчини свій келих та сховай нас від дощу!
Тюльпан подивився на них і промовив:
- Жовтого й червоного прийму, а білий нехай зостається надворі. - Але обидва метелики, жовтий і червоний, промовили:
- Коли ти не хочеш захистити нашого братика, білого метелика, то й ми краще на дощі будемо мокнути.

Леся Українка. Три метелики. Прозова казка для дітей. Малюнки Ростислава Крамаря

Метелики смутні полетіли до білої лілеї. Попросили й її, щоб сховала їх від дощу, але вона погоджувалася прийняти тільки білого. Тоді й він промовив:
- Сам-один не хочу ховатися в тебе! Або вже разом з своїми братами десь знайдемо захист, або вже вкупі бідувати будемо.
Почуло це з-за хмар сонечко, і схотілося йому побачити тих приятелів, що так один за одного обстоювали. Продерлося крізь хмари й кинуло на метеликів своє проміння. Зараз крильцята їм висохли, і самі вони зогрілися і знов літали, танцювали й раділи, як давніш, аж до самого вечора. А як сонечко зайшло за гору, то метелики полетіли додому спати.

Леся Українка. Три метелики. Прозова казка для дітей. Малюнки Ростислава Крамаря

3. Виконай онлайн тест 



21.01.21.(четвер) 
Вітаю! Сьогодні працюємо за нашим підручником.
Тема. Наш рідний край - це наша Україна. 
Прослухай відео за посиланням
Обов'язково виконуй усно всі завдання вчителя. Навчись виразно читати вірші Варвари Гринько і Олекси Палійчука на сторінках 80 - 81



20.01.21. (середа) 
      Добрий день, шановні учні 3 - Б класу. Сьогодні працюємо за підручником "Золотий віночок" На ст.103 знайди оповідання В.Сухомлинського "Образливе слово". Прочитай його не менше трьох разів й перекажи близько до тексту своїй мамі
 -  Спитай у мами, чи можна забути образу від власної дитини, від чужої людини.
 - Подумай, як зробити так, щоб рани на серці твоєї мами не залишали глибокі сліди. Поділись своїми думками з мамою.

19.01.21 (вівторок)
Вітаю! Сьогодні працюємо за підручником "Золотий віночок"
На ст. 102 - 103 знайди оповідання В.Сухомлинського "Мишків велосипед", уважно прочитай не менше двох разів й спробуй відповісти на питання:
1. Чому Мишко не катався на своєму велосипеді?
2. Чому мама полегшено зітхнула, коли син повернувся додому.
Письмово (в зошиті з української мови) дай відповіді на ці питання.


15.01.21. (п'ятниця)
Тема. Ірина Жиленко "Здійсниться все"
Працюй так:
1. Прослухай аудіовірш
2. Прочитай вірш в підручнику на сторінці 78
3. Вивчи вірш напам'ять (або рядки, які сподобалися, або весь вірш, на скільки вистачить сил і часу). Вірш вивчити на понеділок.


 14.01.21 (четвер)

1. Прочитай про історію свята.

 

Старий Новий Рік: історія свята

Сама по собі назва виглядає суперечливо. Незважаючи на те, що святкування Старого Нового Року не є офіційним, цієї традиції дотримуються у багатьох країнах. Ті, хто святкує Старий Новий Рік, роблять це найчастіше з переконаністю, що "тепер вже точно рік настав". Саме по собі свято являє собою історичний феномен. Це свято виникло у зв'язку зі зміною літочислення з юліанського на григоріанський календар. У першій половині 20-го століття в радянську (відповідно, українську) культуру прийшла зміна календаря. Більшовики вирішили перейти на григоріанське літочислення, яким користувалася Європа. Різниця між новою і старою системою становила 13 днів, що створювало незручності в міжнародній політиці та економіці. Це і стало основною причиною переходу на новий стиль, який зберігається донині. Офіційна дата переходу на новий стиль - 14 лютого 1918 року. Тоді ж почали святкувати нове, на той момент незвичне свято - Старий Новий Рік - тобто, Новий Рік за старим стилем. Святкування не відзначалися масштабністю, але все ж день перестав бути "рядовим". Важливо зазначити, що вечір з 13 на 14 січня в Україні (а також Білорусі) - Щедрий (Васильєв) вечір. 


2. Відкрий книжку "Золотий віночок" і прочитай про народні традиції святкування Старого Нового року.

- ст. 149 - 150 Новий рік. Меланка

- ст. 150 - Посівання 





13.01.21.(середа)
Добрий ранок! Сьогодні приготуй для роботи "Золотий віночок" і виконай наступні завдання.
1. Прочитай уважно статтю "Як зустрічають Новий рік у різних країнах" на ст.148 - 149
2. Виконай тестове завдання за посиланням. НЕ поспішай, тримай підручник біля себе, шукай правильні відповіді на питання тесту. 

12.01.21.(вівторок)
Добрий ранок! Приготуй підручник з читання і виконай наступні завдання:
1. Прочитай вірш Мар'яни Савка "Запах Різдва" на ст.76
2. У вірші вживано слово "дідух" подивись невеличке відео і ти дізнаєшся, що це таке:
3. Склади і запиши (в зошиті з української мови) 2-3 речення про те, чим для тебе пахнуть Новорічні або Різдвяні свята.

27.05.20. (середа) 
     Добрий день, мій любий друже! Сьогодні знову казка. В ній ти дізнаєшся, чому собака живе біля людей. В казці ти зустрінешся зі словом наймит - той, хто працює по найму на когось. Казка називається "Як собака знайшов собі господаря". Текст ти знайдеш у хрестоматії "Кошичок" на ст. 91-93. Звичайно, це цікава вигадка, а не наукове пояснення. Подумай, чому насправді собака живе поруч з людиною, яке істинне пояснення?
Як собака знайшов собі господаря Українська народна казка
І. Прочитай казку уважно, не менше двох разів.
ІІ.За змістом цієї казки пройди онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9224026



Сподіваюсь, тобі було цікаво і корисно.




26.05.20. (віторок)
Ти ніколи не думав, чому собаки і кішки, миші і кішки не товаришують? Люди часто замислювались над цим і ось як вони пояснили. Звичайно, це не наукове пояснення. Сьогодні ти прочитаєш казку "Чому миші, коти й собаки не мирять". Тобі зустрінеться слово грамота - документ, угода. 
Казку знайдеш у хрестоматії "Кошичок" на ст. 99-100, читай не менше двох разів. Перевір себе за посиланням:
Сподіваюсь, тобі було цікаво!

25.05.20. (понеділок)
Тема. Як здійснити мрію
І. Подивсь відеоурок, усно виконуй всі завдання, які пропонує учитель:
ІІІ. Прочитай оповідання не менше двох разів.
IV. За змістом оповідання виконай онлайн-тест за посиланням:


Якщо є бажання, 
зроби паперовий літачок.




22.05.20. (п'ятниця)
Тема. Перевірна робота. Аудіювання
Ти вже знаєш, що сьогодні у нас перевірна робота за темою «Аудіювання». Послухай уважно один раз оповідання В.О. Сухомлинського «Камінь» за посиланням:
 Запиши в зошиті:
22 травня
Аудіювання
В. Сухомлинський «Камінь»
(На 1,2,3,4 питання відповідай лише  відповідною буквою)
1.
2.
3.
4.
(На 5 і 6 питання відповісти повним реченням, правильно його побудувати і записати)
5.
6.
(В 7 завданні скласти словосполучення, записати слова парами)
7.
(В 8 завданні записати свої роздуми кількома реченнями)
8.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 22.05.20.


               Хай оживає істина стара: людина 
                               починається з добра…


21.05.20. (четвер)

Сьогодні на уроці у нас тренувальне аудіювання. Нагадаю, що аудіювання це сприймання і розуміння усного мовлення. Ти уважно прослухаєш текст один раз. За змістом цього тексту ти отримаєш питання і варіанти відповідей. Твоя задача записати номер питання і варіант відповіді, або словом, або стрілками, як того буде вимагати завдання. Уважно слухай і дивись відеоурок:
В кінці відео перевір себе. Завтра у нас буде перевірне аудіювання.



От побачиш,

 все буде добре!






    

20.05.20. (середа)
Сподобалась казка? Сподіваюсь, ти уважно читав про важкі випробування домашніх тварин, як і завдяки чому вони їх подолали. Дай відповіді на ці питання у онлайн-тесті за посиланням:





"Одна мудра книга краща від найбільшого багатства"
           (перське народне прислів'я)



                  

18.05.20. (понеділок)
Як ви гадаєте, чи можна від зими втекти? Прочитайте українську народну казку "Як звірі хату будували" і дізнаєтеся як герої казки вирішили цю проблему. Казка велика, тому читаєте її 18.05., 19.05., 20.05. В середу за змістом казки отримаєте завдання. Казку знайдеш в хрестоматії "Кошичок" на сторінці 87 - 91.

25 способів «підсадити» дітей на книжки — освітній блог | «Освіторія»Кошичок. Літня хрестоматія для майбутніх третьокласників ...

15.05.20. (П'ятниця)
Тема. Веселе слово
І.Подивись відеоурок 
Відповідай на питання, які ставить вчитель, став відео на паузу.
ІІ. Прочитай п'єсу (не менше двох разів), підготуйся до тестової роботи. 




Клоун Боба бажає вам успіхів і гарного настрою!




14.05.20.(четвер)

Сьогодні нам необхідно перевірити навички читання і усвідомлення прочитаного тексту. 
1. Тренувальне читання своєї улюбленої книги (декілька хвилин).
2. Читання пропонованого тексту до кінця (непомітно від дитини занотувати час - 1 хвилину, кількість помилок) 
3. Учень переказує прочитаний текст.
4. Якщо виникають ускладнення - ставите питання, які розташовані після тексту.
5. Результати читання надіслати у Viber

Неслухняна білочка
    Жила собі старенька білка, і було в неї три дочки.          10
Старші дві працьовиті були, вже навіть навчилися собі    18
їжу добувати. Та от молодша тільки те й робила, що          28
гралася. Ось уже й літо минуло, осінь прийшла. А             37
молодша  білочка ще їжі собі добути не може.                     45
     Розхвилювалась старенька мати й пішла до мудрої     52 
сови поради просити. А дочкам сказала, щоб дверей        60
нікому не відчиняли і самі з дому не йшли.                          69
      Наймолодша дочка не втрималася і вистрибнула на   76
вулицю. Вона стрибала по купах листя, поки не                 84
заблукала. Сіла на пеньок і заплакала.                                  90                  
      -- Ой, хто це посмів на мене сісти та ще й плакати?     101
      Маленька білочка сказала, що вона заблукала і дуже  109
хоче їсти.                                                                                   111
--  Ти не плач. — сказав пеньок .— А краще піди он          120
до того дерева. Там є багато горіхів.                                    127
       Подякувавши, білочка побігла до дерева і раптом    134
почула чийсь плач. Вона зрозуміла, що це її дупло, а    144     
плаче її мамам. Білочка пообіцяла мамі, що завжди її     153
слухатиме. Відтепер мама пишається дочкою.                 158 
                                                             За Софією Лупанов

Питання до тексту
 1. Скільки дочок було у білочки?
 2. Яка донька не вміла добути собі їжу?
 3. До кого пішла за порадою мама білка?
 4. Що зробила молодша дочка?
 5. Хто показав їй, де є горіхи?
 6. Що знайшла білочка на дереві?
 7. Що вона пообіцяла мамі?




           " Люди перестають мислити, коли       перестають читати" Д.Дідро





13.05.20. (середа)
Тема. Фантазуй і створюй.
Послухай відео урок, виконуй завдання вчителя, відповідай на питання, не забувай ставити на паузу
Підготуйся до перевірки навичок читання. Читай свою улюблену книгу. Гарного настрою!












12.05.20. (вівторок)
Тема. Наші мудрі друзі - енциклопедії
І. Послухай урок за посиланням: 
ІІ. Уважно прочитай тексти (не менше двох разів) на сторінках підручника 128 - 129
ІІІ. Перевір свої знання за допомогою онлайн тесту:
Не поспішай, для його виконання надається лише одна спробаСподіваюсь, що ти дізнався багато чого нового!
08.05.20. (п'ятниця)
 9 травня 2020 року виповнюється 75 років історичної Перемоги у найбільшій і найкривавішій війні. Мільйони українців, представників інших націй і народностей, що населяють нашу державу,  віддали своє життя за честь, свободу і незалежність України. Велику Перемогу здобували воїни і партизани. Партизани - люди, які  вели підпільну, замасковану боротьбу з ворогом. Організовували загони в лісах, допомагали армії розгромити фашистів. Старі люди й діти не стояли осторонь і робили свій внесок для перемоги. 
Подивись зворушливу історію 
 "Партизанська снігуронька"
Прочитай оповідання Ю.Збанацького "Щедрий їжачок"
          Якось уночі пішли ми з товаришем у розвідку. Ніч була темна, дорога незнайома. Весь час шарудів вітер у листях. Нам доводилось часто зупинятись і прислухатись. Ми боялись, щоб зненацька не наткнутися  на ворога. Та не вбереглися. Тільки вийшли з лісу, ще й десяти кроків не ступили на галявину, як враз:

- Хальт!

Ми кинулись назад, а вони по нас із кулеметів та з автоматів. Кулі, як мухи, так і задзижчали біля вух. Кроків на сто відійшли ми од ворогів, уже гадали, що все обійдеться щасливо. Та саме в той час я відчув, що хтось ніби ударив мене палицею по нозі. Я впав. Спробував підвестись і не зміг. Ворожа куля пробила ногу. Опираючись на товариша, сяк-так дибав я на одній нозі з півкілометра. Далі йти не було сили. Ще з кілометр проніс мене на плечах товариш. А потім просуватися вже ні я, ні він не мали змоги. Ми заповзли в густий хмизняк.

- Що ж, - сказав я товаришеві, - йди в загін, а я залишусь.

- А коли фашисти по сліду підуть? – перелякано глянув на мене друг.

- Та вже нічого не зробиш, - відбиватимусь, поки будуть патрони…

- А тоді?

- А тоді? Що ж, тоді…

Я не доказав. І так було зрозуміло. Товариш не хотів лишати мене одного. Тільки переконавшись, що вороги нас не переслідують, він рушив у партизанський загін. А я залишився чекати. Так проминув день. Пройшла ніч. Дошкуляв біль в нозі, і проймала густа холодна осіння мряка. А потім голод і особливо спрага. Мене всього палило, я міг би випити не кухоль, а ціле відро води, а її не було й краплинки. Осіння мряка тільки змочила одяг і землю, на якій я безсило розпластався, але не давала мені ні краплини води. Я знав, що товариш мій повернеться з партизанами хіба днів через чотири. А здавалося, що сил не вистачить навіть для того, щоб пережити день. На світанку неподалеку від мене щось зашелестіло листям. Я тільки міцніше стиснув автомат, бо не було сили підвестися. Прислухався. Тріснула суха гілка, ще виразніше зашелестіло листя. Я зрозумів – то не людина. Мабуть, якась тваринка. І не помилився. Кроків за два від мене пройшов круглий нашорошений їжачок. На його голках я примітив якісь зеленкуваті кульки. Їжачок пробрався в густий кущ і довго чогось там вовтузився, господарював. Згодом він вийшов з куща і кудись подався в своїх справах. Я догадався, що в кущі їжачкове  житло. Підповзаючи на ліктях, я добрався до куща. Справді, тут була їжачкова комора. Перше, що мені потрапило під руку, це були дикі лісові грушки - гнилиці. Довелося взяти з десяток грушок, хоч і шкода було кривдити трудяку - їжачка. Поївши, я відчув себе значно краще і був дуже вдячний їжачкові. Згодом їжачок знову повернувся до своєї комори. Він був увесь прикрашений невеликими лісовими грушками. Якусь хвилину зачудовано дивився на мене з-під насуплених брів, потім пройшов до своєї схованки. Коли вийшов звідти, знову глянув на мене маленькими оченятами. Видно було, що їжачок не помітив пропажі, а може, й не розгнівався на мене за свої грушки. Весь день і ніч їжачка не було. Я вирішив, що він більше не повернеться до своєї комори. Та на світанку він повернувся з трьома яблуками, наколотими на голки. Підійшов зовсім близько до мене, фиркнув. Мені здалося, що то він запросив мене поласувати яблучком. Я охоче прийняв подарунок щедрого їжачка. Так було і наступного дня. Їжачок ніби взявся постачати мене їжею – носив то яблучка, то груші. Нарешті прийшли партизани. Їжачка в цей час не було вдома. Мене поклали на ноші і понесли. Йшли лісом. Забуваючи біль, я весь час вдивлявся в кущі. Мені дуже хотілося ще раз побачити щедрого їжачка, що так гостинно привітав мене у своєму лісі і врятував від голоду.




07.05.20.(четвер)
Сьогодні ми продовжуємо працювати за нашим підручником
Тема. Про одне по різному. Марія Чумарна "Товар і покупець"
І. Послухай відеоурок за посиланням
ІІ. Виконай онлайн тест за посиланням
Не поспішай, будь уважним - одна спроба проходження.


06.05.20. (середа)
Сьогодні ми працюємо за нашим підручником. 
І. Послухай відеоурок за посиланням
ІІ. Прочитай текст "Наша гривня" і оповідання "Чому грошей не може бути скільки завгодно" на ст. 126., усно дай відповіді на питання ст.127.
ІІІ. Познайомся з електронною версією журналу "Джміль".
Натисни на назву журналу. Цей номер присвячений Дню котів. Сподіваюсь, тобі сподобається!

















05.05.20. (вівторок)
Сподіваюсь, ви уважно читали казку "Ведмідь і бджола". 

Перевірте свої навички розуміння тексту за посиланням



ІІ. Прочитай тексти на сторінці 126, дай відповіді до оповідання на ст. 127.

ІІІ. Познайомся з електронною версією журналу "Джміль" за посиланням (Цей номер присвячений Дню котів, сподіваюсь, тобі сподобається)

https://jmil.com.ua/2020-2



04.05. (понеділок)

04.05. і 05.05 читаємо українську народну казку "Ведмідь і бджола" (Кошичок ст.82 - 84). Пізніше ти знайдеш на цій сторінці завдання до казки.



30.04.20. (четвер)

Сьогодні тобі треба виконати завдання до оповідання Олександра Копиленка «Їдальня для птахів».

І. Встанови послідовність подій у оповіданні. Пиши великі букви в рядок.

(Наприклад  В, Д, А, …)

Працюй так

 * Прочитай не менше двох разів оповідання.

 * Прочитай цитати (речення) з тексту.

 * Знайди з цих речень за змістом те, яке раніше в тексті     відбувалось.

 * Подивись, якій букві воно відповідає и запиши її.

 * Так працюй з кожною цитатою.



А. «А там уже іде справжній бенкет.»

Б. «А що коли для пташок їдальню зробимо?»

В. «А про двох хлопців Василя з Миколкою – пташки співали веселих пісень.»
Г. «Всіх комах синиця в хаті виловила.»
Д. «Хлопці написали на бортах своєї дошки «ІДАЛЬНЯ ДЛЯ ПТАХІВ»»
Е. Хороше на лижах у лісі взимку!

ІІ. Розшифруй назви пташок, які прилітали до пташиної їдальні. Назви пиши у множині.
_ _гл_к_,   _ _ч_ тк_,    _ н_ _у_і,   _ _в_ _н_ _, 
 _о_ о_ _и_ _,  _ _н _ч_ _.

Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 30.04.20.





29.04.20. (середа)

29.04. і 30.04 читаємо оповідання Олександра Копиленка «Їдальня для птахів» (Кошичок ст.78 - 81)

Пізніше на цій сторінці знайдеш завдання до цього оповідання.


В цьому тексті ти зустрінеш назви птахів, яких, можливо, не бачив. Познайомся з ними:











Це шуліка (коршун)








Це чечітка (чечётка)







Вівсянка (овсянка, но не каша)

Снігура, синичку, горобця я не викладаю, сподіваюсь, їх ти знаєш.


27.04.20.(понеділок)
Сподіваюсь, тобі сподобалося оповідання П. Висікана "За що мене Лопухом продражнили". Пропоную виконати тестові завдання за змістом оповідання.
1. Як звали головного героя оповідання?
А. Яшко
Б. Андрійко
В. В оповіданні не сказано
Г.____________________________________

2. Що виростив Андрійко?
А. Кавун
Б. Лопух
В. Лимон
Г._____________________________________

3. Яка думка виникла в голові хлопчика?
А. Виростити кавун
Б. Виростити лимон
В. Прив'язати кавун, який купила мама до рослини і сказати, що це він виростив.
Г._____________________________________

4. До чого він прив'язав кавун?
А. До дерева
Б. До малини
В. До лимона
Г._____________________________________

5. Хто викрив неправду головного героя?
А. Андрійко
Б. Оленка.
В. Старша вожата Галя
Г. ______________________________________

6. Чи пошкодував хлопчик про те, що він сказав однокласникам неправду? Чому ти так думаєш?
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________




Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 27.04.20.





24.04.20 (п'ятниця)

Пропоную 24.04. і 27.04. читати цікаве і кумедне оповідання Панаса Висікана "За що мене Лопухом продражнили" (Кошичок ст. 74 - 78). Пізніше ти знайдеш на цій сторінці завдання до тексту.


23.04.20.(четвер)

Сподіваюсь, ти уважно прочитав оповідання В. Чистякова "Велосипед"
Виконай тестові завдання за змістом цього тексту.
1. Яке завдання в таборі отримав хлопчик, від імені якого йдеться мова в оповіданні?
А. Бути капітаном футбольної команди.
Б. Проводити репетиції хору.
В. Бути редактором стінної газети (стіннівки)

2. Як ти розумієш значення слова фейлетон?
_______________________________________________

3. Встанови послідовність бешкетних вчинків Мишка. 
Запиши в рядок тільки послідовність букв (ж, в, б, е, а...).
За потреби передивись  зміст оповідання.
а) Витяг пір'їнки з подушки і розкидав їх по кімнаті
б) Кидався хлібом.
в) Поклав Валі їжака під подушку.
г) Покидав сандалії Оксани у воду.
д) Не пішов на зарядку, а потім втік на ставок.
е) Закинув м'ч на дерево.
є) Прийшов без галстука на лінійку.
ж) Недогризок яблука кинув на доріжку.

4. Чому редактор стіннівки постійно робив Мишкові 
найостанніше попередження?
а) Вони були в одному загоні.
б) Вони вчилися в одному класі і жили в одному дворі.
в) Батько купив Мишкові велосипед

г) (своя власна думка)
_________________________________________


Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 23.04.20.


_________________________________________

Сашко Дерманський "Казки дракона Омелька" https://www.youtube.com/watch?v=3kFLXIvH8H0

31.03.20. і 01.04.20. 
Читаємо "Кошичок" М. Носов "Огірки" ст.54 - 57
Завтра зайдіть сюди, будуть тести за прочитаним оповіданням.

02.04.20.
Виконати тестові завдання за прочитанним оповіданням М.Носова "Огірки"
1. Що зробили хлопці після невдалої рибалки?
А. Пішли купатися на річку.
Б. Пішли додому.
В. Залізли на колгоспний город
2. Чому Павлик віддав свої огірки Котьці?
А. Він був щедрий.
Б. Важко було нести.
В. Боявся, щоб йому дома не перепало за цю витівку.
3. Як мама зустріла сина з огірками?
А. Зраділа, що син расте хазяйновитим.
Б. Примусила сина віднести огірки на поле.
В. Сама віднесла огірки на поле.
4. Як сторож повів себе з хлопчиком?
А. Пробачив його за цей вчинок.
Б. Надрав йому вуха
В. Розсердився і забрав огірки.
5. Чому мама заставила сина вночі йти з огірками на поле?
А. Вона його не жаліла.
Б. Хотіла, щоб він виріс справжньою людиною. 
В. Їй не потрібні були огірки.
6. Чи хотів би ти мати такого друга, як Павлик? Чому?
7. Яку мудру пораду дав сторож хлопчикові, як правильно поступатися в різних ситуаціях.
Зразок виконання
 (номер питання і буква правильної відповіді, 6 і 7 питання коротко своїми словами, або словами з тексту)

1. А
2. В.
3. Б
4. ...
5. ...
6. своїми словами
7. своїми словами, або словами з тексту.


Інформація для батьків
Після виконання тестів (за бажанням, якщо батьки не погоджуються з  головною думкою оповідання - не дивіться) можна подивитися фільм, який знято давно, де режисер змінив імена хлопчиків, зовсім інший вигляд помешкання, побут тих часів, відчувається великий емоційний вплив на глядачів. Я вважаю, що це корисніше, ніж сучасні страшилки, безідейні історії. Цікаво подивитися на виховання в родині. Є про що подумати і обговорити. Вибір за батьками. 
https://www.youtube.com/watch?v=IFWQP_fVW5w

03.04.20.
Читаємо оповідання М. Носова "Живий капелюх"
(перед читанням знайти значення слів: комод, кочерга.)
Виконати тестові завдання за прочитанним оповіданням М.Носова "Живий капелюх"
1. Як звали кошеня?
А. Васько
Б. Мурчик
В. Димок
2. Яка неприємність сталася з ним?
А. Вскочив у корзину з картоплею.
Б. Його зачинили у шухляді комоду.
В. Його накрило капелюхом.
3.Напиши імена хлопців.
4. Де сховалися хлопці?
А. У ванній кімнаті.
Б. За диваном.
В. На кухні.
5. Що взяли хлопці на боротьбу з "чудовиськом"?
А. Хокейну клюшку.
Б. Лижну палку.
В. Кочергу.
6. Чим хлопці обстрілювали капелюх?
А. Водяним пістолетом.
Б. Камінням.
В. Картоплею.
7. Напиши якими словами ти можеш охарактеризивути хлопців?
Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 03.04.20.

Пропоную подивитесь сучасну інсценізацію учнями цього оповідання https://www.youtube.com/watch?v=h40TUKbS05oабо аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=cZSwzj04ykI

07.04.20.
Читаємо оповідання М. Романіки "Кораблик "МАМА""
1. Словникова робота. Знайти значення слів: жебоніли, тріски, одставний матрос, мачта, атомне судно.
2. Прочитати оповідання на ст.61 - 62 (не менше двох разів, а можна й більше)
3. Скласти й записати 4 питання за змістом, які б ти хотів надіслати своїм однокласникам.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 07.04.20.


09.04.20.
 Читаємо оповідання В Сухомлинського "Котлета - мов камінь" (Кошичок, ст.63 - 64)
Письмо виконай тестові завдання
1. У який час відбувалися події описані в оповіданні?
А. До війни.
Б. У сучасний.
В. Після війни.
2. Запиши, яку їжу діти взяли у ліс. 
______________________________________________________

3. Чому всю їжу діти поклали в один речовий мішок?
А. Бо вони одна родина.
Б. Щоб легше було йти.
В. Третій клас - один колектив.

4. Що мама наказала Льоні зробити з котлетою?
А. Поділитися з однокласниками.
Б. З'їсти, щоб ніхто не бачив.
В. Викинути у сміття.

5. Чим Майя поділилася з Льонею?
А. Картоплиною.
Б. Хлібом.
В. Шматочком сала.

6. Чому котлета в кишені була - мов камінь?
А. Мама її давно приготувала.
Б. Вчинок Льоні був схожий на камінь проти своїх друзів.
В. Поки діти в лісі розважалися, вона стала твердою, мов камінь.

7. Чому Льоня викинув котлету на сміття?
А. Вона стала твердою і несмачною.
Б. Не хотів нести додому, бо не виконав мамин наказ.
В. Було соромно, що не поділився з однокласниками. 

Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 09.04.20.


10.04.20.
Читаємо оповідання В.Сухомлинського "Верба над ставком" (Кошичок ст. 64)
Дати відповіді на питання.
 (Відповіді мають бути повними, у вигляді речення.)
1. Як звали дівчинку?
2. Де вона гуляла?
3. Що вона увіткнула у сиру землю?
4. Через скільки років дівчинка приїхала в рідне село?
5. Що вона побачила біля ставка?
6. Що здивувало Оксанку?
7. Чому Верба впізнала дівчинку? 

Послухай ще одне оповідання В. Сухомлинського.
https://www.youtube.com/watch?v=uxpXVAiaYy4
 Подумай, чим схожі вони?
Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 10.04.20.


13.04.20. і 14.04.20.
 Читаємо оповідання О.Буценя "Бабусині хитрощі" 
(Кошичок ст.64 - 67)
Завдання до нього буде викладено  ввечері 13.04.20.


15.04. 20. (середа)
Сподіваюсь, ти уважно прочитав  оповідання "Бабусині хитрощі" 
Письмово виконай тестові завдання
1. Хто написав це оповідання?
А. Василь Сухомлинський 
Б. Микола Носов
В. Олег Буцень.
2. Хто подарував Вадикові свищика?
А. Бабуся
Б.Дядько Гнат
В. Мама й тато.
3. Чому бабуся забрала свищика у Вадика?
А. Він не хотів виконувати домашнє завдання.
Б. Він не випускав свищика з рота.
В. Від свисту у бабусі голова йшла обертом.
4. Що Вадик побачив у бабусиному комоді?
А. Свищика
Б. Кольорові нитки, гудзики, клубочки з шерстью 
В. Коробку з цукерками
5. Що зробив хлопчик з цією знахідкою?
А. З'їв всі цукерки
Б.  Поклав  на місце і ніколи до неї не торкався
В. З'їв лише одну цікерку
6. Що бабуся подарували хлопчику на День народження?
А. Самоскид
Б. Черевики
В. Ту саму синю коробочку
7. Чому іменинник сховався у ванній кімнаті ?
А. Боявся, що його вчинок розкриється
Б. Не хотів їсти ці цукерки, бо вже знав, які вони на смак
В. Йому було соромно
8. Напиши свою думку, як в цій коробці опинилися цукерки і чому бабуся придумала такі хитрощі.
____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________


Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 15.04.20.



16.04.20.

Сьогодні читаємо оповідання "Горіхи" Дмитра Герасимчука
(Кошичок ст.70 - 71)
І. Словникова робота
колгосп - колективне господарство;
вуйко - брат матері, дядько;
стодоля - сарай
ІІ. Уважно прочитай оповідання (не менше двох разів). Склади за змістом оповідання і запиши 5 питань. Намагайся охопити весь текст.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 16.04.20.


22.04.20. і 23.04.20.
 читаємо оповідання В. Чистякова "Велосипед"
(Кошичок ст 73 - 74) і готуємось до тестування (завдання будуть викладені пізніше).









  

Комментариев нет:

Отправить комментарий