Українська мова


     


    УКРАЇНСЬКА МОВА



30.01.22.

Тренувальні вправи до теми "Займенник" 



20.11. 21. (субота)

Діти, ми почали вивчати тему "Відмінки іменників"


Пропоную вам тренувальні вправи за посиланням

https://learningapps.org/4078327

                            https://learningapps.org/4252918
                            https://learningapps.org/8243209

06.11.21. (субота)

Для тих, хто не встиг виконати тестове завдання з теми "Будова слова" нове посилання 
Тест активовано до 07.11. 21  до 20.00

04.11.21. (четвер)

Тема. Іменник. Розрізнення іменників.
1.11.35. Онлайнурок на платформі Meet
2. Згадай, які бувають іменники






3. Завдання для самостійної роботи
ст.34, завдання № 6


03.11.21. (середа)

Тема. Закріплення знань про будову слова
1. Послухай пам'ятку, як розібрати слово за будовою
2. Виконай тестове завдання за посиланням

02.11. 21 (вівторок)

Тема. Повторення знань про будову слова.
1. 11.35. Онлайнурок на платформі Meet
2. Завдання для самостійної роботи
а) Згадай правило як пишеться префікс і прийменник зі словом 
б) Спиши, розкриваючи дужки.

Човен (до) плив (до) острова. Річка (в) падає (в) море. (На) подвір’ї (на) сипало багато снігу. Вітер (з) ривав (з) дерев листя. Хлопці (з)їхали (з) гірки. (На) дошці вчителька (на) писала речення. Автомобіль (по) їхав (по) дорозі. Сонце (за) хмару (за) ходить.

 в) Розбери за будовою.

Співачка, сонливий, котик.



01.11.21. (понеділок)

Тема. Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів.
1. 11.35. Онлайнурок на платформі Meet
2. Подивись на таблицю, зверни увагу, як утворилися нові слова



3. Завдання для самостійної роботи
ст.32 № 7 Списати, виписати слова в колонку, поруч запиши слова,  від яких вони утворились. 


06.05.21. (четвер)

Тема. Ознайомлення з будовою тексту міркування
1.1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2.Подивись відеофрагмент за посиланням

Повтори матеріал за схемою 


3. Виконай завдання ст.145 № 8


05.05.21. (середа)

Тема. Розпізнавання текстів різних типів
1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Обов'язково подивіться відеофрагмент за посиланням
3. Виконайте завданя на ст. 142 - 143 № 8
4. Повтори вивчений матеріал за схемами



29.04.21. (четвер)

Тема. Пригадування будови тексту.
1. 1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання: ст. 140 № 8
Повтори пригаданий матеріал за схемою:


28.04.21. (середа)

Тема. Діагностична робота з теми "Речення"
1. Спиши речення, в кожному підкресли головні члени речення. В дужках познач вид речення (двома великими буквами, наприклад РН - розповідне неокличне, ПО - питальне окличне, СН - спонукальне неокличне) Кожне речення пиши з нового рядочка.
  • Де в'ється вузька стежка? ( )
  • Юні умільці змайстрували шпаківні. ( )
  • Люди, прислухайтеся до голосу природи! ( )
  • Як птахи знаходять дорогу додому?! ( )
  • Оленко, запиши речення про весняну природу. ( )
  • Пернаті друзі повернулися на рідну землю! ( )
2. В останньому реченні встанови і запиши зв'язок слів за допомогою питань. Не забудь - перша пара підмет і присудок
3. Виконай тестове завдання за посиланням
На виконання тесту 15 хв., одна спроба проходження, активоване до 20.00. 29.04.21.

27. 04. 21. (вівторок)

Тема. Повторення і закріплення знань про речення
1. 1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання:

а) Спиши текст, ставлячи потрібні розділові знаки в кінці речень.  (. ? !)
Яким різнокольоровим і барвистим став ліс у повітрі літає серпанкове павутиння вітер шарудить опалим листям та чому так холодно чим так заклопотані звірі куди відлітають птахи незабаром прийде зима.

 

б)Запиши речення, встанови зв'язок слів у реченні (скласти пари слів з питаннями
Бринять у холодному повітрі срібні павутинки.

26.04.21. (понеділок)

Тема. Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речень за схемою.
1. 1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст. 138 № 11 Спиши весь текст. Випиши виділене речення і встанови зв'язок слів в реченні (пари слів з питаннями).

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Подивись відеопрезентацію до нашого уроку за посиланням
2. Виконай завдання 
ст.137 № 4 (Пошир речення за питаннями і словами з довідки)
ст. 138 № 8 (Побудуй речення за схемою)
ст. 138 № 11 Спиши весь текст. Випиши виділене речення і встанови зв'язок слів в реченні (пари слів з питаннями). 

22.04.21 (четвер)

Тема. Утворення словосполучень.

1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст. 136 № 9(із № 8)

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Подивись відеофрагмент уроку за посиланням
2. Виконай завдання: ст. 135 № 4(із № 3), ст. 136 № 9(із № 8)

                                             Запам'ятай!
 


                           21.04.21. (середа)
Тема. Встановлення зв'язку слів у реченні
1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконати завдання
Списати речення, вставити пропущені букви. Підкреслити головні члени речення. У другому реченні встановити зв'язок слів у реченні (записати парами).

Над оз_ром зв_сають гілки в_сокої в_рби. Вранці в_рбові л_сточки вм_ваються в чистій воді.

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Подивись відеофрагмент уроку за посиланням
2. Виконай завдання:
а) ст.133 №1, №2
б) Списати речення, вставити пропущені букви. Підкреслити головні члени речення. У другому реченні встановити зв'язок слів у реченні (записати парами).

Над оз_ром зв_сають гілки в_сокої в_рби. Вранці в_рбові л_сточки вм_ваються в чистій воді.

20.04.21. (вівторок)

Тема. Встановлення зв'язку слів у реченні
1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконати завдання на ст. 134 № 8
Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Послухай відеофрагмент за посиланням
Виконай завдання на сторінці 134 № 6(із № 5), ст. 134 № 8
Повтори вивчений матеріал за допомогою схеми:

19.04.21.(понеділок)

Тема. Визначення у реченнях головних членів речення.
1.10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Повтори, як визначати головні члени речення за схемою:



3. Спиши речення. Підкресли граматичну основу (підмет і присудок)

15.04.21. (четвер)

Тема. Головні і другорядні члени речення
1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на сторінці 133 № 9

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн

1. Послухай відеофрагмент за посиланням
Виконай завдання на сторінці 133 № 9, на сторінці 132 № 3

Повтори вивчений матеріал за допомогою опорних таблиць

14.04.21 (середа) 

Тема. Розпізнавання і складання речень, зі звертанням

1. 10.30. Онлайн урок на платформі Zoom
2. Навчись складати форму звертання за допомогою тренажеру
3. Виконай завдання на сторінці 130 № 4, № 9

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Послухай відеоурок за посиланням
2. Навчись складати форму звертання за допомогою тренажеру
3. Виконай завдання на сторінці 130 № 4, № 9
Закріпи отримані знання за допомогою опорних схем:




13.04.21 (вівторок)

Тема. Розрізнення і побудова речень різних за метою висловлювання та інтонацією
1.11.30. Завітай до платформи Zoom на урок української мови. 
2. Для закріплення матеріалу послухай відео, усно виконуй завдання, пропоновані учителем на відеоуроці. 
3. Виконай завдання на ст. 129 № 9. Не забудь скласти спонукальне речення.

Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Послухай відеоурок за посиланням
2. Виконай завдання № 6 і № 9. Не забудь скласти спонукальне речення.
Повтори правило про види речень за таблицями




12.04.21. (понеділок)

Тема. Повторюємо частини мови.
1. 10.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Закріпити матеріал  за посиланням
3. Виконати онлайнтест 
Тест активований до 20.00. 13.04.21 з однією спробою для виконання.
Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Послухати відеоурок 
2. Виконати завдання з підручника на ст. 125 № 3 (текст № 2) 
3. Виконати онлайнтест 
Тест активований до 20.00. 13.04.21 з однією спробою для виконання.

08.04.21 (четвер)

Тема. Розрізнення частин мови.
1. 10.30. урок української мови на платформі Zoom
2. Виконати завдання на сторінці 126 № 10
Для дітей, які не мали можливості працювати онлайн
1. Подивись відео за посиланням 
2. Виконати завдання на сторінці 126 № 8, № 10

07.04.21 (середа)

Тема. Розпізнаю прийменники.
1. Запрошую на урок в Zoom об 11.30.
2. Виконай завдання на ст.124, № 9
3. Для учнів, які не відвідали урок на платформі Zoom завдання на ст.123 № 2, ст.124 № 9

06.04.21.

Тема. Розпізнавання службових слів. 
1.Завітай до платформи Zoom на урок української мови. 
2. Для закріплення матеріалу послухай відео, усно виконуй завдання, пропоновані учителем на відеоуроці.   https://www.youtube.com/watch?v=CiRuWeWjsGA
3. Виконай письмово завдання з підручника на сторінці 
122 № 4, № 5

05.04.21. (понеділок)

 Добрий день. 
Починаємо нову навчальну чверть на дистанційній формі навчання.
Тема. Закріплення і застосування знань про дієслово.
1. Запиши в зошиті число. Подивись відео. Виконай завдання письмово. 
Став на паузу а потім перевіряй.
* Запиши слова в три колонки за часовими формами;
* Запиши слова, змінюючи їх за часами;
* Утвори і запиши прислів'я;
* Запиши слова з часткою - не - ;
Кожне завдання виконуй з нового рядка і абзацу
2. Всі інші завдання усно.


28.02.21 

Всім доброго дня. На уроках української мови ми закінчуємо вивчати тему "Прикметник". Можливо ці схеми допоможуть систематизувати теоретичний матеріал наших дітей. (На першій схемі буква К сховалась за стрілкой)





Пропоную перевірити свої знання з теми "Прикметник". Посилання активоване до 20.00. 01.03.21.



21.01.21. (четвер) Не переплутай дати!!!

Тема. Дізнаємося більше про іменник. Розрізнення іменників - назв істот і неістот.
Щоб опанувати цю тему необхідно подивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rB1eLpo33vk
Уважно слухай, працюй активно й усно виконуй всі завдання учителя. 

Якщо тобі зрозуміло, які іменники є назвами істотами, які - неістот, тоді виконай письмово завдання №3, №7 на сторінках 78 - 79 

20.01.21 (середа) 

Тема. Діагностична робота з теми "Будова слова"
За цим посиланням необхідно виконати перевірну роботу. Працюй уважно, на виконання тесту 20 хвилин й одна спроба проходження. Тест пройти до 21.00. 20.01.21.

19.01.21. (вівторок) 

Тема.  Закріплення знань про будову слова.
11.30. урок на платформі Zoom
Відео до теми урока. 
Інструкція для всіх учнів:
1. Хвилинка каліграфії (письмово в зошиті)

2. Згадай правила - що таке корінь, закінчення, основа, префікс, суфікс.
3. Якщо забув, знайди правила у підручнику, або послухай відео ще раз.
3. Виконай письмово у зошиті завдання на ст. 56 № 7, ст 70 №7, 8 (по 2 слова)
4. Перевір себе за посиланням (кількість спроб і час необмежені)



18.01.21. (понеділок)

Тема. Закріплення знань про будову слова.
Сьогодні наш урок відбудеться на платфрмі Zoom о 10.30. 
Идентификатор конференции: 892 6236 7566
Код доступа: 75sFdu
Якщо у тебе немає можливості приєднатися, подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=Ji9dBbcETIk
Інструкція для всіх учнів:
1. Хвилинка каліграфії (письмово в зошиті)

1. Згадай правила - що таке корінь, закінчення, основа, префікс, суфікс.
2. Якщо забув, знайди правила у підручнику, або послухай відео ще раз.
3. Виконай письмово у зошиті завдання на ст. 48 № 10
4. Письмово в зошиті розбери за будовою слова:
 Кущик, запах, теплиця, подарунок, затемнення.




14.01.21 (четвер)

Тема. Написання записки, смс  повідомлення.
Сьогодні наш урок відбудеться на платфрмі Zoom о 10.30.

Идентификатор конференции: 890 2027 8590

Код доступа: Qd6xwe

Якщо у тебе немає можливості приєднатися, подивись відео 
і виконай завдання на ст. 74 - 76.
1. Завдання № 1 прочитай.
2. Завдання № 3 - познайомся з правилом.
3. Завдання № 3 , № 5 - письмово   в зошиті.
4. Завдання № 8 - запиши слова,встав пропущені букви, запиши перевірні слова.
Д.з. для всіх дітей ст.75 № 8, написати записку будь кому - батькам, або родичам, однокласникам, ... (обов'язково має бути звертання, прохання, або повідомлення, підпис)

13.01.21. (середа)

Тема. Написання ненаголошених -е-, -и- в коренях слів
1. Послухай пояснення Мовки і Суржика, як перевіряти ненаголошені голосні в коренях слів.
2. Виконай письмово завдання з підручника на ст.74 № 12, обов'язково пиши перевірні слова.
3. Перевір свої знання за допомогою мовного тренажеру.
Записуй в зошит пропоновані слова, усно перевіряй написане.

Прочитай правило написання слів з ненаголошеними голосними 
.

12.01.21.(вівторок)

Тема. Перевіряю написання ненаголошених -е-, -и- в коренях слів.
1. Відкрий підручник на сторінці 72, № 1. Поясни усно  Читалочці, які букви треба писати, чому, які підібрати перевірні слова.
2. Відкрий відео, послухай пояснення учителя, в зошиті запиши зоровий диктант, не забудь зробити перевірку.
3. Усно виконай завдання № 3, добери перевірні слова до виділених слів.
4. Письмово виконай завдання № 4 на ст.73


11.01.21.

Тема. Розпізнаю слова з орфограмами.
1. Відкрий підручник ст.71, виконай усно завдання №1
2. Прочитай правило, що ми називаємо орфограмою.
3. Виконай завдання №4. Спиши текст, придумай і запиши заголовок.
4. За таблицями перевір себе, як розумієш, що таке орфограма.






11.11.20.

Увага! На допомогу тим, хто на самоізоляції, хворіє, або бажає повторити те, що вивчали на уроці.
Відеоурок до теми "Чергування голосних звуків у коренях слів"
Пропоную опанувати це відео до позначки 2.48., далі матеріал старших класів. Але цього достатньо, якщо подивитися відео кілька разів, там все пояснюється. Бажаю успіхів.

09.11.20.

      Увага! На допомогу тим, хто на самоізоляції, хворіє, або бажає повторити те, що вивчали на уроці.
Відеоурок до теми "Визначаю корінь слова"
Відеоурок до теми "Розпізнаю спільнокореневі слова"

30.09.20. (середа)

Шановні учні! Вітаю вас на нашому блозі у новому навчальному році. Пропоную підготуватися до перевірної роботи за допомогою тренувального тесту за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5276435
Кількість спроб не обмежена.


27.05.20. (середа)

Тема. Повторюємо антоніми.
І.Подивись відеоурок за посиланням (не звертай увагу на 1 клас, матеріал корисний, завдання виконуй усно) 
ІІ. Повтори отриману інформацію за таблицею:

ІІІ. Виконай онлайн-тест за посиланням:
Нагадую, спроба одна, час обмежений до 20 хвилин.


Впевнена, у тебе все вийде!




26.05.20. (вівторок)

Тема. Повторюємо антоніми. Написання слів з апострофом.
І. Подивись відеоурок від Суржика і Мовки:
ІІ. Повтори правило написання апострофа:
ІІІ. Виконай тренувальну вправу:
IV. Повтори, що таке антоніми за посиланням:
V. Закріпи знання за таблицею:
VІ. Виконай тренувальну вправу за посиланням:
Бажаю успіху!
Якщо є технічна можливість надійшли скриншот результату тестів.

25.05.20. (понеділок)

Тема. Повторюємо головні слова в реченні
І. Подивись відеоурок від Мовки І Суржика за посиланням:
ІІ. Повтори правило за таблицею 
ІІІ. Виконай цікаве завдання за посиланням:
Кількість спроб необмежена, виконуй до абсолютно правильного результату.
Якщо є технічна можливість надійшли скриншот результату тесту.

21.05.20. (четвер)
Сьогодні на уроці ми маємо підвести підсумок тому, чому навчилися упродовж другого класу. Для цього треба САМостійно виконати  перевірну роботу за посиланням.
Для виконання тесту одна спроба і 40 хвилин. Приготуй підручник, він знадобиться для одного завдання. За допомогою таблиці згадай, що речення за інтонацією бувають окличні і неокличні.

  

Не поспішай, уважно читай
 завдання і варіанти відповідей.










20.05.20. (середа)
Тема. Повторюю вивчене. Будова тексту.
І.Послухай відеоурок за посиланням:
За необхідністю став на паузу, усно виконуй всі завдання вчителя.
ІІ. З цього уроку письмово виконай наступне:
1. Хвилинка каліграфії.
2. Завдання "Роз'єднай слова", не забудь підкреслити необхідні частини мови.
ІІІ. Відкрий підручник на ст.130, письмово виконай завдання № 10. Не забудь виділити кожну частину тексту на письмі за допомогою абзацу.
Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  20.05.20.

Діти, вивчайте українську мову!    

19.05.20. (вівторок) 

Тема. Повторюю вивчене. Типи речень за метою висловлювання.
І. Подивись відеопрезентацію, якщо текст швидко змінюється, став на паузу, але обов'язково прочитай всі пояснення і висновки:
ІІ. Повтори цей матеріал за таблицею:
ІІІ. Виконай онлайн-тест, не поспішай, обдумуй кожне питання, надається лише одна спроба.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5090976



18.05.20. (понеділок)

Тема. Повторюю вивчене. Написання слів з великої букви
І Повтори правило
Правопис великої літери – Українська мова та література

ІІ. Письмово в зошиті виконай завдання № 5 на ст.66 (матеріал № 3) Спиши лише виділену частину вправи. Пам'ятай, що слово кішка пишеться з маленької букви, а її кличка Мурка - з великої.

Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  18.05.20.

14.05.20.(четвер)

Тема. Повторюю вивчене. Частини мови.
І. Повтори по таблицям, які слова належать до якої частини мови:






                                    Повтори, зверни  увагу на питання!

Згадай про службові слова, які не відповідають на питання і служать для зв'язку слів у реченнях.








ІІ. На основі цього матеріалу виконай онлайн-тест:
Для виконання цього тесту надається лише одна спроба.
Я вірю, ти зможеш виконати це завдання бездоганно!



13.05.20.

Тема. Удосконалюю текст
І. Уважно послухай відео урок, усно виконуй завдання, відповідай на питання вчителя, не забувай ставити відео на паузу.

ІІ. Письмово в зошиті виконай завдання № 2 і № 5 (на основі № 4). Уникай повторення слів у сусідніх реченнях, замінюй іншими словами, які підходять за змістом.














12.05.20. (вівторок)
Тема. Прикрашаю текст.
І. Усно працюй разом з вчителем за посиланням:
ІІ. На матеріалі відеоуроку виконай онлайн тест за посиланням:
Не забудь, для виконання тесту надається одна спроба.
Сподіваюсь, ти виконаєш завдання бездоганно!



07.05.20. (четвер)
Тема. Виявляю слова, які прикрашають текст.
І. Виконай письмово хвилинку каліграфії.














ІІ Послухай відеоурок за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=EpHYB3kUuvE

ІІІ Разом з учителем усно виконуй всі завдання. Став на паузу, самостійно відповідай на її питання.
ІV. Письмово виконай завдання № 4
Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  07.05.20.



06.05.20. (середа)
Тема. Повторення. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки.
Перевірка онлайн тесту виявила, що ви помиляєтеся у визначенні частин тексту. Сьогодні разом з веселими папужками повторюємо матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CzD05uxGrjY
(За власним бажанням можеш письмово виконати пропоновані завдання).
ІІ. Обов'язково виконай онлайн тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=560588
Бажаю успіху!



05.05.20. (вівторок)
Тема. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні.
І Послухай пояснення учителя за посиланням
ІІ. Повтори типи текстів за таблицею 

ІІ. Виконай онлайн тест за посиланням
ІІІ. Письмово виконай завдання № 9 на ст. 132
По аналогії з оголошенням № 7,  напиши оголошення пр чорну таксу.
Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  05.05.20.



04.05.20. (понеділок)
Тема. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. 
І Уважно послухай пояснення учителя за посиланням
 https://www.youtube.com/watch?v=EqPbvUN7CSM&t=3s
ІІ. На основі відеоуроку виконай онлайн тест за посиланням
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=594146
ІІІ Повтори будову тексту за таблицею 


30.04.20.(четвер)
Вчора більшість дітей виконали діагностичну роботу без помилок. Молодці, я вірила, що ви зможете її зробити правильно!
Тема. Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. 
І Послухай відеоурок за посиланням
2. Виконай письмово завдання з підручника на ст. 127 - 128 № 5 (матеріал № 4) і № 10


Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  30.04.20.



29.04.20. (середа)

Тема. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення.

І Послухай відео урок https://www.youtube.com/watch?v=lH6xAdAkElk



ІІ Письмово в зошиті виконай завдання, які пропонує учитель на відео № 3, № 10



ІІІ Закріпи отримані знання з теми «Текст» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=foM7YYOqjk4



Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  29.04.20.



28.04.20. (вівторок)
І. Потренуйся визначати головні слова в реченні за посиланням
ІІ Виконати перевірну роботу (запиши дату, назву роботи, прізвище) 
28 квітня
Діагностична робота з української мови «Речення»
учня (учениці) 2 – Б класу ________________________

1. За метою висловлювання речення бувають …
А. Окличні, неокличні;
Б. Розповідні, окличні;
В. Розповідні, спонукальні, питальні;

2. За інтонацією речення бувають …
А. Наказові, питальні;
Б. Розповідні, спонукальні, питальні;
В. Неокличні, окличні;

3. Визнач речення за метою висловлювання.
Виконуй правила дорожнього руху.
А.Розповідне;
Б. Спонукальне;
В. Питальне;

4. Визнач речення за метою висловлювання.
Чи любиш ти читати книжки?
А. Розповідне;
Б. Спонукальне;
В. Питальне;

5. Знайди головні слова в реченні.
Дуже здивувала своєю поведінкою мудра черепаха.
А. Мудра черепаха;
Б. Здивувала черепаха;
В. Дуже здивувала;

6. Знайди правильні твердження.
А. Перше слово в реченні пишемо з великої букви;
Б. В кінці речення може стояти крапка, знак оклику або знак питання;
В. В кінці речення ставимо кому;
Г. Слова в реченні пов’язані між собою.

7. З поданих слів побудуй і запиши речення. Підкресли головні слова в реченні.
орли, скелі, гнізда, на, будують.

8. Поділи на слова і запиши два речення.  Підкресли головні слова в реченнях.
першапарасольказ’явиласявКитаїпростийробітникзробивїїдля
своєїдружини

Надіслати фотозвіт на адресу електронної скриньки Zona19592018@gmail.com до 20.00.  28.04.20.

27.04.20. (понеділок)

Перевір свої знання з теми "Речення" за посиланням, не забудь вказати прізвище і натиснути "Приєднатися"https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=986566

Тема. Повторення, закріплення і застосування знань про речення.

Уважно послухай відеоурок за посиланням
І. Усно виконуй всі завдання.
ІІ. Письмово виконуй завдання з підручника ст. 123 - 124 № 2, № 5 (матеріал з №4), № 7(матеріал з №6 тільки виділені жирним шрифтом речення)
Головні слова в реченнях підкреслюй гостро заточеним олівчиком під лінійку. Якщо забув, повтори інструкцію.
Працюй так!
А. Прочитай речення.
Б. Скажи про кого або про що йде мова в реченні?
В. Постав до цього слова питання. Якщо ХТО? чи ЩО? підкреслюй однією лінією.
Г. Подумай, що відомо про це слово, воно ЩО РОБИТЬ? підкреслюй двома лініями.



Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  27.04.20.

23.04 20. (четвер

Тема. Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні.

І Подивись відеоурок, усно виконуй завдання від Мовки і Суржика. 
ІІ. Робота з підручником ст. 122 - 123
1. Усно виконай завдання № 1, 2.
2. Письмово виконай завдання № 4 (3) , не забудь підкреслити головні слова.
Працюй так!
А. Прочитай речення.
Б. Скажи про кого або про що йде мова в реченні?
В. Постав до цього слова питання. Якщо ХТО? чи ЩО? підкреслюй однією лінією.
Г. Подумай, що відомо про це слово, воно ЩО РОБИТЬ? підкреслюй двома лініями.

3. Усно виконай завдання № 5
4. Письмово виконай завдання № 10 (скористайся підказками № 9)

 Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  23.04.20.

______________________________________________________



Сужбові словаhttps://www.youtube.com/watch?

v=206UifT1Bxg&t=2s

30.03.20.
Тема. Використання службових слів у мовленні. 
1. Прочитайте.
Розповідь  про  «слова-ліліпути» та   «слова - Гулівери».
 Діти, нас оточують різні предмети. Це  дерева, будинки, автомобілі та багато інших.. Вони можуть бути великі, малі, високі, низькі, широкі чи вузькі. І в нашій мові слова теж, мабуть ви помітили, не всі однакові: є малі, є великі.
         Те, що слова бувають малі, це не означає, що вони в реченнях не потрібні. Такі «слова-ліліпути» служать для поєднання великих слів – «слів-гуліверів». В мові ці слова називають службовими. Без службових слів не можна обійтися. Мова не буде такою милозвучною. Вони  можуть складатися з одного звука (а, у, з,в, і, й, ж), а можуть бути і трохи більші  (до, за, по, об). Але це ще далеко не всі службові слова. Ми з вами познайомилися лише з деякими з них.
2. Прочитайте вірш, вставте службові слова і запишіть цей вірш.

Жив … світі дід Василь.

… кисіль він сипав сіль.

 Цукор клав … холодець,

… … чай жовтки … яєць.

 Був дідусь наш … дивак,

 … робив це просто так,

…. робив це все … шутки,

 … сміялися онуки.

 В. Бичко                     ( на У у а з не для щоб )

Завдання виконати і надіслати на Viber


31.03.20.
Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок.
1. Сьогодні повторюємо апостроф і службові слова
https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY
2. Списати слова, де потрібно поставити апостроф.
Мякий, насіння, прислівя, соловї, вюн, буряк, рясно, бурян, подвіря, з любовю.
Скласти і записати речення, з використаннням слова (слів) з апострофом
3. Прочитай вірш. Знайди і виправ помилки. Спиши і підкресли службові слова.
Сон спустився насело,
бродить міжхатами.
Сплять курчаточка малі
підкрилом умами.


01.02.20.
Тема. Узагальнення знань з вивченої теми.
Сьогодні повторюємо буквосполучення йо, ьо, та службові слова.
1.Повторити правило https://www.youtube.com/watch?v=zm61i_l7gOM
2. Виконати завдання

А) утвори слова за зразком ліс- лісовий (від іменника утворити прикметник) запиши у стовпчик (один чи два)
лід -             край - 
гай -            бій - 
поле -         колір - 

Б) Прочитай текст. Знайди і виправ помилки. Підкресли йо, ьо =, Службові слова обведіть у кружечок.

Лйоня переїхав уновий раьон міста. Сйогодні він прийшов унову школу. Там унйого не було знаьомих.


02.04.20.
Тема. Ознайомлення з терміном "Частини мови". Розрізнення частин мови за питаннями.
1. Подивитись відео  (до займенник, можете до кінця, зайвим не буде) https://www.youtube.com/watch?
v=ZxDfFeJvBvk&t=129s
2. Підручник ст.110 - 111, прочитати і запам'ятати правило.
 № 7 з цього текста виписати по чотири іменники, прикметники, дієслова (записати у три стовпчики, або в рядок, кожну частину мови з нового рядочка).
№12 Скласти і записати речення, підкреслити іменники однією лінією, прикметник - хвилястою, дієслово - двома, службове слово обвести у кружечок.
Надіслати фотозвіт у Viber до кінця 02.04.20.


06.04.20.
Тема. Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. 
1. Подивись вже відому для тебе казку про частини мови. https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ
2. Запиши в зошиті  по п'ять іменників, прикметників, дієслів, числівників і службових слів. Якщо важко, користуйся підручником. Пиши в рядок, кожну групу слів починай з абзацу.
3. Склади з поданих слів речення. Підкресли іменники ___, дієслова==, прикметники хвилястою, службові слова обведи в кружечок.
тече, за, широка, нашим, річка, селом
Надіслати фотозвіт у Viber до кінця 06.04.20.


07.04.20.
Тема. Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті.
1. Подивись відео урок і виконай завдання, які там пропоновано. Де потрібно, став на паузу.
https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08
2. Для закріплення матеріалу відкрий підручник ст.112 - 113. Працюй в такому порядку:
  • Завдання № 1 - усно. Вивчи правило.
  • Завдання № 2, 3  - усно. Повтори правило. 
  • Завдання № 4, № 5 - письмово в зошиті.
Бажаю успіхів, надіслати фотозвіт у Viber до кінця 07.04.20.


08.04.20.
Тема. Ознайомлення з терміном «розповідні речення».
1. Передивись відео урок https://www.youtube.com/watch?v=duBU62B_ViI
(Цей відеоурок за нашим підручником, є там цікава фізкультхвилинка, ретельно пояснюється кожне завдання).
2. З цього відеоуроку письмово виконати

  • Хвилинку каліграфії
  • Вправу № 4
  • Вправу № 10
Бажаю успіхів. надіслати фотозвіт у Viber до кінця 08.04.20.


09.04.20.
Тема. Побудова і записування розповідних речень. 
Для повторення попередньої теми уроку пропоную відео. Ви побачите на екрані повторення завдань нашого уроку за 08.04. Але  корисно послухати ще раз, бо були роботи, де учні просто списали текст без крапок, не розділяючи на речення.
https://www.youtube.com/watch?v=E_F-3KFv9ng


В зошиті виконати наступні завдання:
1. Роз'єднай слова і запиши речення.
Добрепригріваєвеснянесонечко.

2. З окремих слів склади і запиши речення.
над, метелик, квітами, барвистий, кружляв

3.Поділи текст на речення і запиши його
         Насунула чорна хмара спалахнула блискавка загуркотів грім на землю впали великі краплини почався дощ. 


Бажаю успіхів. надіслати фотозвіт у Viber до кінця 09.04.20.


13.04.20. (понеділок)
Тема. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. 
1. Попрацюйте з учителем за посиланням. Відео повністю співпадає з нашим підручником (ст.115 - 116), воно демонструється у швидкому темпі, тому ставте на паузу після кожного питання і завдання і усно виконуйте їх.
https://www.youtube.com/watch?v=u80q4jBSgBU

2. Письмово в зошиті виконати з відео наступні завдання.
(Не забувай число, домашня робота)
1)Хвилинка каліграфії.
2) Скласти речення про птаха, який подобається.
3) № 4
4) № 8
Бажаю успіхів. Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00. 13.04.20.

14.04.20. (вівторок)
Тема. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті.
І. Уважно подивись відеоурок за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=Qyk40XTuncs Вивчи правило ст. 117
ІІ. На чернетці виконай письмово завдання № 4, № 5.
ІІІ. Письмово виконай тестові завдання.
1. Питальні речення вживаються для того,
А. щоб висловити думку.
Б. щоб про щось або когось розповісти.
В. щоб про щось запитати.
2. Речення. Бабуся спекла смачні пиріжки.
А.Питальне.
Б. Розповідне.
В. Спонукальне.
3. Склади і запиши з речення (завдання № 2) три питальних речення.
Хто__________________________________________________
Що___________________________________________________
Які___________________________________________________
4. Що означає слово спонукати?
А.Змушувати.
Б. Запитувати
В. Заоохочувати до якоїсь дії.
5. Вибери з поданих речень спонукальне.
А. Чи любиш ти займатися спортом?
Б. Спорт дає нам міцне здоров'я.
В. Займайся спортом, загартовуй своє здоров'я!
6. Утвори з грпи слів спонукальне речення і запиши його.
руху, правила, завжди, дорожнього, виконуй
______________________________________________________

Бажаю успіхів. Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00. 14.04.20.



15.04.20. (середа)
Тема. Розпізнавання спонукальних речень у тексті.
І. За посиланням повтори теоретичний матеріал про спонукальні речення
https://www.youtube.com/watch?v=yGGZwUSxvqg
ІІ. Письмово в зошиті виконай наступні завдання. (Не забувай писати число, домашня робота).
1. Хвилинка каліграфії


2. Виконати завдання з підручника ст. 118, №6, №8
Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  15.04.20.

16.04.20.
Тема. Окличні і неокличні речення.
І. Подивись на схему. Всі речення за метою висловлювання діляться на розповідні, питальні, спонукальні. Всі ці речення за інтонацією можуть бути окличні або неокличні. Розповідне речення може бути окличним, чи неокличним. Питальне і спонукальне також. 



ІІ. Подивись відеоурок, усно виконуй його заавдання. 
https://www.youtube.com/watch?v=uoSTiRAaxZI
ІІІ. В зошиті письмово виконай завдання 
1. Хвилинка каліграфії

2. № 3, №4, №7 (ст. 119)


Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  16.04.20.

21.04.20. (вівторок)
Тема. Повторення матеріалу з теми "Види речень"
І. За цим посиланням усно повтори матеріал про види речень (до 3,35 до самостійної роботи)
ІІ За цим посиланням виконай письмово тестові завдання № 1, 2, 3, 4, 5, 6,
2.
3.
4.
5.
6.
7. Склади і запиши.
А. Розповідне окличне речення.
Б. Питальне неокличне речення.
В. Спонукальне окличне речення.

Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  21.04.20.


22.04.20. (середа)
Тема. Головні слова в реченні
І Хвилинка каліграфії 
ІІ. Подивись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JW5ye4UOZxU
ІІІ. Письмово в зошиті виконай завдання № 2 (1), 4, 6. ст.120 - 121
Повтори, як визначати головні слова в реченні.



















Надіслати фотозвіт у Viber до 20.00.  22.04.20.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий