Я досліджую світ








  


Я   ДОСЛІДЖУЮ    СВІТ

4 клас


30.01.22. 


Посилання до теми "Материки й океани"
Подивись відео 

Виконай тренувальні вправи
(Кількість підходів не обмежена, до правильного виконання) 
24.01.22. (понеділок)
Тема. Природні зони України
1. Подивись відео. 
2. Виконай два тестових завдання за посиланням


19.12.21.
Азовське море


08.11.21 (понеділок)
Для тих, хто не встиг пройти тест з теми Славетні творці української держави нове посилання   

05.11.21. (п'ятниця)
Тема. Славетні творці української держави
1. Опрацюй статтю підручника за цією темою на с. 60 - 62
2. Виконай тестове завдання за посиланням
Активація тесту закінчується  05.11. о 20.00

04.11.21 (четвер)
Тема. Славетні творці української держави
1. За посиланням
дізнайся про минуле нашої країни.
2. Дай відповіді на запитання
а) Як називалась перша держава, що об'єднала територію нинішньої України?
б) Хто стояв на чолі держави?
в) Як називалося військо давньоукраїнської держави?
г) Хто були перші київські князі?
д) За що кияни шанували князя Володимира?
є) Що заснував вперше молодий князь Ярослав?
ж) Чого його називали Ярослав Мудрий?

01.11.21. (понеділок)
Тема. Що ми знаємо про свою історію
1. Подивитися відео за посиланням
2. Опрацювати підручник на ст. 53 - 57
Дати усно відповіді на запитання:
а) Яких учених називають істориками?
б) Яких учених називають археологами?
в) Що таке історичне джерело?
г) Що стає речовими джерелами історії?
д)Що вважається писемними джерелами історії?
є) Що вважається усними джерелами історії?
ж) Як ти розумієш прислів'я "Без минулого немає майбутнього"?



Увага!!! Для тих, хто не встиг  попрацювати над темами "План і карта", "Форми земної поверхні", термін продовжено до 24.10. 21. 20.00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7582504 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7832960



Готуємося до діагностичної роботи за темою: План і карта. Форми земної поверхні










19.04.21 (понеділок)
Тема. Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс.
1. Послухай відео урок за посиланням 
2. Попрацюй з підручником на ст.92 - 95
3. Виконай завдання в зошиті на ст. 35 - 36 (крім завдання № 7)

16.04.21. (п'ятниця)
Тема. Що впливає на ваш вибір
1. Послухай відеоурок за посиланням 
2. Закріпи отриманні знання, попрацювавши за підручником на ст. 90 - 92
14.04.21. (середа)
Тема. Як захиститися від інфекційних хвороб
1. Подивись повчальний мільтфільм "Корисні підказки" за посиланням
2. Попрацюй над теоретичним матеріалом на сторінках підручника 88 - 89
3. Використовуй завжди всі корисні поради в своєму житті.

12.04.21. (понеділок)
Тема. Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб
1. Попрацюй над матеріалом підручника на ст. 86 - 87
2. Виконай завдання в зошиті на ст. 34
3. Виконай тестове завдання за посиланням
Тест активований до 13.04.21. до 20.00. з однією спробою проходження.
09.04.21. (п'ятниця)
Тема. Чим корисна їжа
1. Подивись відео
2. Попрацюй у підручнику на ст.84 - 86
3. Виконай завдання в зошиті ст. 32
07.04.21 (середа)
Тема. Чим корисна їжа
1. Подивись відео
2. Попрацюй у підручнику на ст.81 - 83
3. Виконай завдання в зошиті ст. 30 - 31 № 1, 2, 3

05.04.21. (понеділок)
Добрій день!
Розпочинаємо нову навчальну чверть з дистанційної форми освіти.
Тема. Як харчування впливає на здоров'я людини. 
1. Подивись відео про старовинні українські страви
2. Опануй матеріал підручника на сторінках 78 - 81. Склади й запиши в зошиті з укр.мови три речення про те які українські страви ти любиш більш за все і чому. 

21.03.21 
Добрий день. Прошу пройти тренувальне тестування з теми: "Техніка безпеки в школі, вдома, на вулиці"



20.02.21 (субота)
До вашої уваги посилання до тестових завдань, які розташовані на платформі "На урок"
Скелет і м'язи
Нервова система

18.02. 21. (четвер)
До вашої уваги посилання до тестових завдань, які розташовані
на платформі "На урок"
Органи чуття
Система травлення
Посилання активні до 21.02.20. до 20.00

13.02.21 (субота)
До вашої уваги посилання до тестових завдань, які розташовані на платформі "На урок"
Кровеносна система:
Дихальна система:

22.01.21. (п'ятниця)
Тема. Яка роль шкіри в організмі людини 
Прослухай відео за посиланням
Повтори прослуханий матеріал, попрацювавши з підручником на ст. 10 - 14
Виконай онлайнтест за посиланням 
Тест тренувальний,  час і кількість спроб необмежені.



20.01.21. (середа)
Тема. Організм людини. Яку будову має наше тіло.
Приготуй підручник і зошит ЯДС ІІ частину. 
Працюй в наступній послідовності:
1. Прослухай відео (обов'язково до кінця) за посиланням 
2. Опрацюй сторінки підручника 3 - 6
3. Користуючись малюнком підручника на ст.4, виконай в зошиті завдання № 3, № 4 на ст.2 

18.01.21.(понеділок)
Добрий день, шановні учні 3 - Б класу.
Сьогодні на уроці ми підводимо підсумок за темою " Тварини "
1. Спочатку повтори три теми:
А. Різноманітний світ тварин
Б. Хто чим живиться. Ланцюги живлення.
В. Як з'явилися свійські тварини
2. Передивись підручник, робочий зошит, відео.
3. Виконай тест на платформі "На урок"
 На його виконання надається одна спроба і 20 хвилин часу.
Не поспішай, уважно читай питання і варіанти відповідей. 

15.01.21. (п'ятниця)
Тема. Як з'явилися свійські тварини
Сьогодні працюй так:
1. Уважно подивись відео, послухай і намагайся запам'ятати цікаву інформацію.
2. Уважно прочитай 2-3 рази підручник на ст. 151 - 152
3. Виконай завдання № 1, 3, 4 - в зошиті на ст. 76.
5. Уважно роздивись в підручнику на ст.151 шкалу тисячоліть коли були одомашнені тварини. На аркуші в клітинку намалюй сходинки, на ці сходинки напиши у порядку назви наступних тварин: верблюд, собака, свиня, кінь, корова, кішка коза, бджола, короп. На нижній сходинці - собака, на верхній - короп. Інших тварин розташуй між ними в залежності розташування на шкалі.  Цей аркуш вклей в наш зошит. 



13.01.21. (середа)
Тема. Хто чим живиться. Ланцюги живлення.
1. Подивись цікаве відео за посиланням
В кінці відео є цікаві математичні задачі природничого змісту, якщо зможеш, розв'яжи.
2. Повтори матеріал за підручником ст.149 - 151
3. Виконай всі завдання в зошиті на сторінках 74 - 75
Зверни увагу, що ланцюг живлення може складатися не тільки з трьох ланок, а й більше. Подумай, чи може людина займати місце у ланцюгу живлення?






11.01.21.
Тема. Різноманітний світ тварин
1. Уважно подивись відео за посиланням
2. Опрацюй сторінки підручника 144 - 146
3. Перевір себе, виконавши завдання тесту 
Тест активований до 12.01. 20.00.


27.11.20.
Готуємось до діагностичної роботи
Перевірте свої знання з теми "Корисні копалини"
Питання з теми "Повітря" знайдіть тут: 
Тестування з теми "Що таке вода і які властивості вона має?"


25.05.20. (понеділок)
Тема. Допомогти природі може кожний
І. Подивись відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4iMf1c87zjc
ІІ. Повтори за таблицею, що наносить природі ушкодження:
ІІ. Прочитай оповідання 
Як діти раділи, а ялинка плакала. 
Василь Сухомлинський
        Наближався Новий рік. Поїхали люди до лісу, зрубали струнку Ялинку. Привезли її у велику світлу кімнату. Поставили посередині, прикрасами та цукерками прибрали. Бігають діти навколо Ялинки, милуються, пісні співають. Радісно дітям. А Ялинці страшно й сумно. Бо немає ні лісу темного, ні зайчика сірого, ні неба синього, ні місяця ясного. Бо в ногах у неї не снігова ковдра, а папірці барвисті всякі. Заплакала з туги Ялинка, та ніхто й не помітив гіркої сльози, що впала з гілки на підлогу. Одна тільки дівчинка синьоока помітила, зітхнула й тихо прошепотіла: “Ялинка плаче…”
        Закінчилося новорічне свято. Поїли діти цукерки, познімали прикраси. А Ялинку викинули на подвір’я… Біля неї стояла синьоока дівчинка.
ІІІ. Обговори з батьками, як кожний з нас може допомогти природі.

22.05.20. (п'ятниця)

Тема. Перевірка досягнень за темою "Види тварин"

Сподіваюсь, ти уважно дивився відео на всіх уроках, старанно виконував всі завдання і тому з легкістю виконаєш сьогодні перевірну роботу у вигляді онлайн-тесту за посиланням:
Для виконання надається одна спроба і 20 хвилин часу.


18.05.20. (понеділок)


Тема. Різноманітність тварин.

І. Подивись уважно відео, послухай і запам'ятай про основні ознаки кожної групи тварин. На цьому тижні у нас буде підсумковий тест, де будуть питання на цю тему.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
ІІ. Виконай практичну роботу в нашему робочому зошиті.

Сторінка 3 – Онлайн тести з трудового навчання для 5 класу
1. Відкрий сторінку 39, знайди завдання № 2.
2. Щоб заповнити цю таблицю, перегорни на ст.40.
3. Візьми ножиці й охайно по лініях виріж малюнки всіх тварин.
4. Розподіли їх по групах і наклей у таблицю на ст. 39
5. Сфотографуй і надішли у Viber до 20.00. 18.05.20.
ІІІ. Подивись відео про цікаві факти з життя тварин
https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330


15.05.20. (п'ятниця)

Тема. Мешканці водойм
І. Прослухай відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=hKbJLSN836E
ІІ. За матеріалом цього уроку виконай тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=908303
Сподіваюсь, час витратив з користю.






08.05.20. (п'ятниця)

Тема. Риби
І. Подивись відео за посиланням

ІІ. Виконай онлайн тест за посиланням 

Перш ніж виконувати тестові завдання, уважно послухай пояснення вчителя. Пам'ятай, сьогодні ти маєш одну спробу проходження. На все добре!


04.05.20. (понеділок)

Тема. Мешканці водойм. 
І. Послухай цікаву інформацію пр риб за посиланням
ІІ Намалюй (як зможеш) рибу і надпиши з яких частин складається будова тіла риби.
Малюнки надсилай у Viber до 20.00. 04.05.20.


28.04 20. ( вівторок)

І. Дізнайся про цікаві факти з життя птахів за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EkRxQ0MeZFg
ІІ.  Прочитай казку В. О. Сухомлинського. 

        Гарячого літнього дня вивела гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона, показувала діткам великий світ. Цей світ був зелений і радісний — перед гусенятами простягнувся величезний луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м’якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.
     Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й накрила ними дітей.
     Під крильми було тепло й затишно, гусенята чули, як нібито звідкись іздалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.
      Потім усе вщухло. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо».
      Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я. Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше і найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені крила?» — вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».
Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива.
Яку назву до неї ти придумав би? Напиши і надійшли з іншими роботами  у Viber до 20.00. 28.04.20.

27.04.20. (понеділок)
Тема.Спостереження за птахами.
Прослухавши цей урок, ти дізнаєшся чому пташки будують гнізда, дивись тут .
Послухай цікаву інформацію про птахів за посиланням.

Зроби малюнок  гнізда з яйцями будь якої пташки. Напиши, який будівельний матеріал вони використовують.

Малюнки надсилай у Viber до 20.00. 27.04.20.

24.04.20. (п'ятниця)

Пригадай, що ти знаєш про комах, пройди онлайн тест
Тема.Птахи принесли на крилах весну.
І. Послухай відеофрагмент уроку за посиланням
ІІ. Письмово виповни тестові завдання
1. Першими прилітають...
А. Ластівки
Б. Зозулі
В. Шпаки
2. Яка пташка співає в польоті?
А. Соловей
Б. Жайворонок
В. Голуб
3. Який птах прилітає, коли дерева вкриті молодою зеленню?
А. Ластівка
Б. Соловей
В. Граки
4. Де ластівки будують собі житло?
______________________________________________________
5. Де дятли будують собі житло?
______________________________________________________
6. Запиши назви птахів, які було зашифровано у відеоуроці.
______________________________________________________
______________________________________________________

Відповіді надсилай у Viber до 20.00. 24.04.20.

30.03.20.

Тема. Ранньоквітучі рослини.
Розвиток рослин навесні.

1. Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M
2. Закріпити матеріал, прочитати текст і легенду.
Рослини, що зацвітають першими, називають ранньоквітучими.
         У природі є квіти, які «заявляють про себе» спочатку квіткою, ніби поспішають прикрасити землю. До таких рослин належить мати-й-мачуха. Ще не зійшов сніг, а рослинка пробивається до сонечка. За квіткою з’являється листя, зверху гладеньке, лискуче, жорстке, немов «мачуха», а знизу — пухнасте, м’якеньке, немов «мати». Звідси і назва цієї квітки.
 Коли ще на землі лежить сніг, пробивається підсніжник і милує людське око. Він біленький, як сніг і дуже ніжний.  А ось первоцвіт. Звичайний первоцвіт жовтенький. 
         А з дерев найперше «пробуджується» верба Вона першою відкриває ворота весні. Її ніжно-сріблясті сережки здавна в народі ласкаво звуть і «баранцями», і «котиками», і «пуховичками». А за вербою приходять проліски.
      З кожною весною ранньоквітучих рослин стає все менше, тому що люди виривають їх з корінням, і вони не можуть розмножуватися. Багато з цих рослин занесені у Червону книгу України.
Легенда про пролісок
        Жила собі пані на ім’я Сніжинка. І була в неї донька — Квітка. Але мати з донькою ніколи не бачилися, бо Сніжинка одразу ж після зими летіла на Північ, додому. А донечка зацвітала влітку. І не могли вони жити разом, бо мати розтанула б від сонячного тепла, а донька замерзла б узимку.
        Улітку всі втішали маленьку квіточку — і звірі, й інші квітки. У Сніжинки було не менше горе, її втішали інші сніжинки. Так і спливав час: сумували і Сніжинка, і Квіточка.
       Якось до тієї землі прилетіла добра Фея-Чарівниця. Побачила вона Квіточку і запитала, чому та сумує. Квіточка розповіла своє горе. Чарівниця подумала і каже: «Он воно як! Але я можу зменшити твоє горе. Ти станеш квіткою-проліском і цвісти будеш, тільки-но прийде весна. Буде зима уходитиме, і твоя мати також. Я точно знаю, що вона буде тут. Ви будете зустрічатися раз на рік»,— посміхнулася Фея-Чарівниця і полетіла.
       Так з’явилася квітка пролісок.


03.04.20.
Тема. Рослини потрібні людям. Як людина використовує рослини. 
1. Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=hfzuiMUrYwc
(Перед просмотром уважно прочитати питання)
2. Дай відповіді батькам на питання

  • Яку рослину називають королевою харчових рослин?
  • Які рослини нас одягають?
  • Як рослини укріплюють грунт?
  • Як ліс впливає на температуру повітря?
  • Чим лікарські рослини краще, ніж синтетичні?
  • Квіти годинники - це міф чи реальність?
3. Якщо не втомився, подивись, які бувають незвичайні рослини. https://www.youtube.com/watch?v=PSkdop5e4fc

06.04.20.
Тема. Тварини навесні. Особливості життя тварин навесні.
 1. Прочитай казку «Зайчик і весна»
Був гарний, погожий день. Маленький зайчик сидів під кущиком і дивився на свій старенький кожушок.
— Ой горе мені, — плакав бідолашний, _- сніг розстав, ніде заховатися, скрізь видно мій білий кожушок.
Ласкаве сонечко побачило заплакане зайченя, витерло йому промінчиком слізки і пообіцяло допомогти. Воно звернулося до весни. Уважно вислухала вона сонечко і вирушила на пошуки зайчика. Де проходила, там зеленіла трава, розквітали дерева, щебетали пташки. Усе раділо Весні-чарівниці.
Нещасне зайченятко, яке сиділо під кущиком на купці сірого снігу, раптом із жахом побачило, як останній сніг розтанув, і навколо нього розцвіли проліски. Тремтячий зайчик підвів голову і помітив дівчину незвичайної вроди. Вона   була   одягнена   в   шати  з прекрасних квітів. Вітер грався її русявим волоссям, а пташки співали для неї найкращих пісень.
       Ти хто? — зачаровано запитав зайчик.
     Я — весна, — лагідно відповіла дівчина, — сонечко розповідало про твою біду. Ось дивись. Це тобі.
Вона простягнула йому гарненький сірий кожушок.
Дякую тобі, Весно! — закричав        зайчик. — Тепер ніхто не побачить мене серед кущів!

Одягнувши нового кожушка, щасливий зайчик зник у лісі. А весна- чарівниця помандрувала далі, даруючи всім радість і втіху.


Запитання для обговорення:
         Чому плакав зайчик? 
         Що подарувала зайчикові Весна? 
         Навіщо зайчикові сірий кожушок? 
2. Подивись відео і розкажи дорослим, що ти запам'ятав
https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw


08.04.20.
Тема. Дикі і свійські тварини.
І. Подивись уважно відео https://www.youtube.com/watch?v=i-tvbDHJBkw
ІІ. Письмово дай відповіді на наступні питання.
1. Чим метелики відчувають смак?
2. Як часто б'ється серце їжаків?
3. Чому гризуни довго прокидаються після зимової сплячки?
4. Чому говорять, що білка саджає дерева?
5. Доповни речення. Відбиток носа собаки унікальний, як .....
6. Який запах не люблять коти?
Сподіваюсь, тобі було цікаво. 

Відповіді надсилай у Viber до кінця 08.04.20.


10.04.20.
Тема. Домашні улюбленці. 
Подивись відео про дамашніх улюбленців.
https://www.youtube.com/watch?v=KLvIax3dQ3E

Сфотографуй, якщо у тебе є домашня тваринка.
Намалюй, якщо мрієш про неї.
Фото і малюнок можеш зробити разом з собою.
Фото надсилай у Viber до кінця 10.04.20.


13.04.20.
Тема. Малим комахам усе під силу. Спостереження за
комахами.
Подивись відео. Сподіваюсь, тобі було цікаво.
 https://www.youtube.com/watch?v=X6608Pc8XmY
2. Подивись відео ще раз, щоб відповісти на наступні питання. Став на паузу, щоб занотувати інформацію.
1. Яку корисну роботу виконують комахи?
2. З яких частин складається будова тіла комахи?
3. За якою ознакою їх об'єднують у одну групу?
4. Павук і равлик комахи? Чому?
Фотозвіт надсилай у Viber до 20.00.  13.04.20.


14.04.20.
Тема. Як живуть мурашки.
І. Подивись цікаве відео:
 https://www.youtube.com/watch?v=4KCvEfb3Hew
ІІ. Виконай тестове завдання: 
1.Де живуть мурахи?
А. Скрізь по всій планеті.
Б. На Україні.
В. Скрізь, крім Антарктики, Ісландії, Гренландії.

2. Як живуть комахи?
А. Великими дружними родинами
Б. Парами.
В. Наодинці.

3. Як називають мурах, які відкладають яйця?
1. Солдати.
2. Матки.
3. Будівельники.

4. Хто доглядає за маленькими мурашками?
А. Матки.
Б. Солдати.
В. Наймолодші представники мурашиної сім'ї.

5. Яку роль виконують входи у мурашник?
_____________________________________________________

6. Які є камери у мурашнику?
_____________________________________________________

7. Яку роль виконують мурахи солдати?
А. Охороняють від непроханих гостей.  
Б. Виконують будівельні роботи.
В.В разі небезпеки закривають вхід до мурашника своєю головою.
Фотозвіт надсилай у Viber до 20.00.  14.04.20.

ІІІ. Якщо більше хочеш дізнатися про життя мурах пропоную ще одне відео
https://www.youtube.com/watch?v=vYy70H5rWz4



21.04.20. (вівторок)
Тема. Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники?

І. Прочитай цікавий матеріал про мурашок.


                             ЧИ ВІДПОЧИВАЮТЬ МУРАХИ?
    Чверть доби мурахи витрачають на гігієнічні процедури. Сплять мурахи приблизно три години, залізають в поглиблення ґрунту і тісно притискають кінцівки до тулубу.
                           ЯК ВОНИ ВІДЧУВАЮТЬ?
   Бачать мурахи погано, але у них добре розвинені нюх і дотикові відчуття. Зустрівшись на стежці, вони ретельно обнюхують один одного й визначають, свій це чи чужий. Якщо чужинець потрапляє в мурашник, господар одразу впізнає чужака за запахом, і непроханий гість змушений утікати.
                Які бувають покарання у мурашнику?

    У мурашнику діє своя система покарань. Наприклад, якщо здоровий мураха-фуражир кілька разів підряд повертається в мурашник ні з чим, його «страчують» – вбивають і самого пускають на фураж. Цікаво, що абсолютно по-іншому поступають мурашки з тими, хто втратив працездатність в результаті каліцтва . Їх годують до тих пір, поки ті в змозі просити їжу, тобто постукувати вусиками по певних ділянках голови здорової мурашки. 

                 Яку користь приносять мурахи?

    Проте мурахи приносять і немало користі. Наприклад, в Південній Америці вони замість дощових черв'яків перетворять грунт. Руда лісова мурашка з'їдає багато комах, шкідливих для лісу. Навколо мурашника дерева зеленіші і вищі, тому що мурахи оберігають їх від шкідників. За день гніздо мурашок знищує до 100 тисяч шкідливих комах.

   Крім того, ці трудівники розносять насіння трав і квітів. Риючи підземні ходи, вони спушують грунт, перемішують його, збагачуючи органічними добривами. Присутність в лісі мурашок – застава його здоров'я, розвитку флори і фауни.    Мурахи вирощують і щодня їдять цвілеві грибки, з яких люди виготовляють антибіотики. З мурашок виділена бактерицидна речовина, яка вбиває збудників холери, тифу і туберкульозу.


ІІ Подивись відео про життя мурашок
https://www.youtube.com/watch?v=rq2PXED3qOc

Комментариев нет:

Отправить комментарий