МАТЕМАТИКА
Запиши числа в
рядок через кому.
4сот.1дес. 2од.
3сот.4од.
7сот.
9сот.5дес.
8дес. 3од.
8сот.8од.
119, 199, 678,
545, 820, 999
260, 339, 400,
720, 876, 600
2. Розв'яжи задачу:
Петрикові
подарували 9 марок із зображенням метеликів, а марок із зображенням жуків — у 3
рази більше. Усі марки хлопчик
наклеїв в альбом рядами, по 6 марок у кожному. Скільки рядів марок наклеїв
Петрик?
3. Розв'яжи приклади
1000 – 600 +
200 38 + 59
800 – 500 – 1 64 - 27
300 + 600
-1 92 - 87
299 + 1 +
400 58 + 17
400 + 79 +
1 43 + 39
623 – 23 –
1 83 - 48
2. Самостійно в зошиті виконай завдання на ст. 5 - 6 № 9, № 14
Хибні надписи - неправильні , антонім до слова істина. Напиши в якій коробці що лежить.
2. Відкрий підручник на сторінці 108, Письмово в зошиті виконай завдання № 723, № 726, № 736
26.05.20. (вівторок)
25.05.20. (понеділок)

20.05.20. (середа)
19.05.20. (вівторок)
2). Знайди його периметр.
3). Знайди периметр нового квадрата, периметр якого буде на 4 см більше.
4). Знайди сторону нового квадрата.
5). Накресли новий квадрат, дай йому назву буквами латинського алфавіту.
І. На чернетці виконай завдання № 1025, № 1029
Повтори:


ІІ. Виконай онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317535
14.05.20. (четвер)
І. Повтори одиниці вимірювання довжини:
ІІІ. Письмово в зошиті виконай завдання:
1. № 951(повторення), розписуй всі дії:
1). Виміряй довжину сторони квадрата АВСД
2). Знайди його периметр.
3). Знайди периметр нового квадрата, периметр якого буде менше на 4 см
4). Знайди сторону нового квадрата.
5). Накресли новий квадрат, дай йому назву буквами латинського алфавіту.
2. Виконай завдання
87 см = …дм…см 1 м = …см
80 дм = …м 56 дм = …м…дм
4 дм = …см 3 см 7 мм = …мм
13.05.20. (середа)
12.05.20 (вівторок)
Циліндри - указати колір.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 12.05.20.
07.05.20. (четвер)
06.05.20.(середа)
05.05.20 (вівторок)
04.05.20. (понеділок)
- Згадай правило, як знайти периметр квадрата.
- Подумай як знайти сторону квадрата, якщо відомий його периметр.
30.04.20. (четвер)
23.04.20. (четвер)
30.03.20.
та https://www.youtube.com/watch?v=xd2SEVBmQQA (дитяче відео)2. Повторити теоретичний матеріал за підручником ст.120, № 807, 808 (усно) Виконати завдання № 817, № 683, № 688
1. За всіма картками повторюємо таблицю множення чисел 2,3,4,5,6. Сьогодні вивчити нові випадки 7 * 7, 7 * 8, 7 * 9
2. Виконати завдання з підручника№818, №820, №819. Перед № 819 пропоную відео (але воно російською мовою)
https://www.youtube.com/watch?v=ZPSsgKRo3f4
https://www.youtube.com/watch?v=IJLcVk5VYnA
Відео не дуже вдале, є неточність, але подивитися можно. Дайте установку - знайти помилку.
Робота з підручником ст 122. Як пояснити? Замінити множення додаванням.
Зразок: 1 * 4 = 1 + 1 + 1 + 1 = 4. Усно № 822, прочитати і вивчити правило, № 823 письмово
Згадати зв'язок множення і ділення. 1 * 8 = 8
8 : 1 = 8
8 : 8 = 1
Усно виконати завдання № 824, прочитати і вивчити правила. Письмово № 825, № 826, № 827
Зразок оформлення вчорашньої задачі
1) 7 * 7 = 49 (грн.) тато витратив на марки.
2) 100 - 49 = 51 (грн.)
Відповідь: 51 гривня (або 51 грн.) залишилося у тата.
(якщо він мав.... - це частина умови задачі, тому писати не треба)
1. Повторити за картками таблицю на 2,3,4,5,6. Можна використовувати додатковий зошит, онлайн ігри. Цікава ідея
https://www.youtube.com/watch?v=F4xsPhPPba8, не потрібно мати спеціальні карти, можна використовувати наші саморобні картки.
2. № 832 - усно, запам'ятати нові випадки 49 : 7, 56 : 7, 63 : 7
Виконати завдання № 838, 839, 840.
Зразок оформлення задачі за 01.04.20. (дії пишемо від початку зошита, пишемо номер завдання, але без позначки №)
2) 42 + 14 = 56 (дзв.)
Відповідь. 56 дзвіночків було у гномів.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 02.04.20.
1. Повтори всю таблицю множення за картками.
2. Запам'ятай це правило.
7,9,3,5,2,6,1,4,8,0 (нижче, під кожним з них виконай завдання)
Збільшити кожне у 6 разів.
2. Запиши числа: (після кожного залишай одну клітинку)
28,35,49,14,56,27,63,21,42,
Зменшити кожне число у 7 разів, записати нижче відповідь під одиницями.
3. Розв'яжи задачу.
Оля прочитала 9 сторінок книжки, Люба на - 19 сторінок більше, ніж Оля, а Марійка - у 7 разів менше, ніж Люба. Скільки сторінок книжки прочитала Марійка? (Для зручності склади короткий запис )
Оля -
Люба -
Марійка -
4. Розв'яжи приклади (не забудь вгорі олівцем писати відповідь першої дії)
11 - 28 : 7 12 + 56 : 7
14 + 36 : 6 42 : (23 - 16)
7 * 7 + 43 32 : 32 * 7
37 + 6 *7 49 : (7 : 1)
5. Накреслити квадрат, сторона якого 6см. Знайти його периметр двома способами.
Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 07.04.20.
1. Повторити таблицю множення 2,3,4,5,6,7, за допомогою карток.
2. Зробити картки і вивчити два нових випадки
8 * 8 = 64 8 * 9=72
3. Розв'язати приклади № 860, № 864 (Всі верхні приклади в перший стовпчик, всі нижні у другий).
4. Розв'язати задачу № 865
Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 08.04.20.
Сьогодні діти повинні зрозуміти і запам'ятати два провила:
1. При діленні нуля на число, отримуємо нуль.

2. На нуль ділити не можна.
3 * 5 = 15
15 : 3 = 5
15 : 5 = 3
Спробуємо це правило застосувати при множенні з нулем
6 * 0 = 0
0 : 6 = 0 (правильно, дивись перше правило)
0 : 0 = ??? (має бути 6, але це неможливо)
Тому на 0 ділити не можна
2. № 868 - правило вивчити, № 870 - усно.
3. В зошиті письмово № 871, № 873, № 872 (восьмикутник не креслити, тільки записати двома способами, як знайти периметр)
Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 09.04.20.
І.Повтори таблицю множення числа 8 за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u5gYy1561nU
ІІ . Вивчи нові випадки таблиці ділення на 8
64 : 8 = 8 72 : 8 = 9
ІІІ . На чернетці виконай завдання № 879, № 883, № 884
ІV. Письмо виконай тестові завдання
1. У задачі № 884 відповідь
А 6 (ж.)
Б 3 (з.)
В 6 (з.)
2. У першій дії задачі пояснення
А 48 ( ячм.) зерняток знайшов горобчик.
Б 24 (з.) ячменю знайшов горобчик.
В 48 (з.) ячменю знайшов горобчик.
3. У виразі 48 : 6 + 72 : 8 відповідь
А 18
Б 17
В 15
4. У виразі 64 : 8 - 48 : 8 відповідь
А 2
Б 3
В 14
5. У виразі 96 - 72 : 8 відповідь
А. 3
Б 87
В 4
6. У завданні № 879 відповідь
А на 4
Б на 1
В вони однакові
Сподіваюсь, сьогодні тобі було легше.
Відеозвіт з тестами надсилай до 20.00 13.04.20.
Згадай за цим посиланням, як називаються компоненти при діях додавання, віднімання, множення, ділення.
1. https://www.youtube.com/watch?v=1TZLwGuPUOg
2. Усно виконай завдання № 888, вивчи правило.
3. Письмово в зошиті виконай завдання № 889, № 891, (всі верхні приклади у перший стовпчик, всі нижні у другий),
№ 892 (не забудь написати пояснення)
Відеозвіт надсилайте до 20.00. 14.04.20.
І. Для ознайомлення з новим правилом подивись відео за посиланням, всі завдання виконуй усно https://www.youtube.com/watch?v=vPklw4jRUqQ до 7.39. (Якщо є бажання до кінця - будь ласка, тобі на користь).
ІІ. На чернетці виконай завдання з підручника на ст. 132
№ 895, № 896.
ІІІ. Письмово виконай наступні тестові завдання. (Спочатку повтори правила на ст.131 - 132, відеофрагмент попереднього уроку)
1. Числа при діленні називаються.
А. Ділене, дільник, добуток.
Б. Дільник, ділене, частка.
В. Ділене, дільник, частка.
2.Щоб знайти ділене, необхідно...
А. Дільник поділити на частку.
Б. До частки додати дільник.
В.Частку помножити на дільник.
3. Щоб знайти дільник, необхідно...
А. Ділене поділити на частку.
Б. Від діленого відняти частку.
В. Частку помножити на ділене.
4. У виразі віднови ділене ? : 4 = 8
А. 2
Б. 4
В. 32
5. У виразі віднови дільник 6 : ? = 3
А. 2
Б. 18
В. 3
6. Запиши тільки відповіді верхніх прикладів (після кожної відповіді став кому).
_________________________________________________
7. Запиши тільки відповіді нижніх прикладів (після кожної відповіді став кому).
_________________________________________________
8. У задачі № 895 перша дія така...
А. 5 * 8 = 40 (в.) деталей конструктора потрібно для 5 веж.
Б. 8 * 5 = 40 (д.) конструктора потрібно для 5 веж.
В. 5 + 8 = 13(д.) конструктора потрібно для 5 веж.
9. У задачі № 895 відповідь така...
А. 18 залишиться в коробці.
Б. 40 деталей залишиться в коробці.
В. 18 деталей залишиться в коробці.
Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 15.04.20.
І. Подивись відео, як за допомогою пальців можна множити число 9 на інші числа
https://www.youtube.com/watch?v=Ph4cKZ38txI
ІІ.Вивчи один новий випадок 9 * 9 = 81
ІІІ. На чернетці виконай завдання № 898, № 900, № 907
IV. Письмово виконай тестові завдання.
1. Завдання № 898 має відповідь
А. На 1
Б. Вони однакові
В. На 2
2. Перша дія задачі № 900 така...
А.8 + 8 =16 (грн.) залишилося у дідуся.
Б. 8 * 8=64 грошей залишилося у дідуся.
В. 8 * 8=64 (грн.) залишилося у дідуся.
3. Відповідь задачі № 900 така...
А. 56 грн. було в дідуся спочатку
Б. 64 грн. було в дідуся спочатку.
В. 24 грн. було в дідуся спочатку.
4. Випиши всі відповіді верхніх прикладів № 907 (між ними став кому)
______________________________________________________
5. Випиши всі відповіді нижніх прикладів № 907 (між ними став кому)
______________________________________________________
Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 16.04.20.
ІІ. З цього відео ти дізнаєшся про хитрощі таблиці множення на 9
https://www.youtube.com/watch?v=0xuEbxL0vCo
1. Приклади
72 : 9 * 3 63 : 9 * 5
27 : 9 * 7 45 : 9 * 6
81 : 9 * 4 54 : 9 * 9
36 : 9 * 8 9 : 9 * 5
18 : 9 * 7 27 : 9 * 4
9 : 1 * 6 0 : 9 * 8
2. Задача
На фермі надоїли 98л молока. Телятам віддали 35л молока, а решту розлили порівну в 9 бідонів. Скільки літрів молока налили в кожен бідон?
(літри пиши друкованою буквою без крапки)
І Обов'язково подивись пояснення нового матеріалу за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=a915V-USaSY
ІІ Попрацюй з підручником.
Усно № 918, № 919 № 920
Письмово на чернетці виконай завдання № 924, № 916 № 923
ІІІ. Письмово виконай тестові завдання.
1. На скільки 27 більше, ніж 9
А. на 3
Б. на 18
В. на 22
2. У скільки разів число 6 менше, ніж число 48
А. на 42
Б. на 8
В. у 8 разів
3. У задачі № 924 відповідь така...
А. у 49 разів
Б. у 7 разів
В. на 7 разів
4. Запиши верхні відповіді прикладів № 923
______________________________________________________
5. Запиши нижні відповіді прикладів № 923
______________________________________________________
6. Запиши верхні відповіді прикладів № 916
7. Запиши нижні відповіді прикладів № 916
______________________________________________________
Повтори правила порівняння чисел
Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 22.04.20.
для тренировки таблицы умножения можно использовать программы онлайн. https://uchim.org/matematika/tablica-umnozheniya
ОтветитьУдалить