Математика






                                  МАТЕМАТИКА


Вітаю 1 клас 2022 - 2023 





27. 11. 21. (субота)
Добрий день. Пропоную повторити одиниці вимірювання довжини, маси, часу

05.11.21. (п'ятниця)
Тема. Нумерація шестицифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел.
1. 9.25 урок онлайн на платформі Meet.
2.  Завдання для самостійної роботи:
ст. 70 № 399; Тренажер "3000 вправ та завдань" ст. 22, четвертий і п'ятий рядки (шість прикладів)
3. Виконай тест за посиланням
Активація тесту закінчується 05.11.о 20.00


04.11.21. (четвер)
Тема. Письмова нумерація шестицифрових чисел
1. 10.30. урок онлайн на платформі Meet.
2. Завдання для самостійної роботи
ст. 68 № 385, задачу розв'яжи за допомогою плану;
Тренажер "3000 вправ та завдань" ст. 23, перший і другий рядки  (6 прикладів)

03.11.21. (середа)
Тема. Одиниці часу. Нумерація шестицифрових чисел
1. Повтори за таблицею одиниці вимірювання часу


2. Для самостійної роботи виконай завдання з тренажеру "3000 вправ та завдань" на ст. 20 - перший стовпчик, запиши у два стовпчики; ст. 22 - перший рядок, три приклади.


02.11.21 (вівторок)
Тема. Нумерація шестицифрових чисел
1. 10.30. урок онлайн на платформі Meet.


2. Завдання для самостійної роботи.
ст. 65 № 368, № 362
3. Закріпи знання, подивившись відеофрагмент уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=a0zB0oZkxpI



01. 11. 21 (понеділок)
Тема. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел
1. 10.30. урок онлайн на платформі Meet.
2. Завдання для самостійної роботи.
ст.63 № 356, ст.61 № 346 (у стовпчик), ст.62 № 351 (в рядок)



07.05.21 (п'ятниця)
Тема. Порівнянні дробів
1. Подивись обов'язково відеофрагмент за посиланням
2. Виконай завдання
а) ст 84 № 630
б) порівняй дроби
1/6 * 4/6;  2/5 * 4/5;  3/8 * 1/8;  5/5 * 1

06.05.21. (четвер)
Тема. Знаходження числа за його частиною
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom



2. Виконай завдання ст.84 № 628, № 629, № 625 (записати у два стовпчики)

05.05.21. (середа)
Тема. Знаходження частини від числа
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom

2. Виконати завдання 
Задача
У магазин привезли 96 кг апельсинів. 1/4 частину відправили у шкільну їдальню, а решту апельсинів поклали у ящики по 12 кг до кожного. Скільки знадобилося ящиків?

Завдання
Знайди 1/6 від числа 90; 1/3 доби; 1/5 години; 1/4 від 1 м

Приклади
46 + 3 * 12           39 : 13 * 19                                 
58 : 2 - 17             (15 + 81) : 4
72 : 24 + 17          72 : 4 * 3
Для тих, кого не було на уроці виконати додатково
85 : 17         90 : 18
78 : 13         91 : 13
Знайди 1/5 від 45; 1/6 від 90; 1/4 від 1ц

04.05.21. (вівторок)
Тема. Повторюємо тему "Дроби"
1. Відеофрагменти уроків:
2. Цікаві практичні вправи:

29.04.21. (четвер)
Тема. Знаходження частини від числа.
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконати завдання ст. 83 № 621, № 624

28.04.21. (середа)
Тема. Позначення частин числа дробом.
Добрий день. Сьогодні нова тема і тому в першу чергу потрібно обов'язково подивитися відеоурок за посиланням: 
Тепер попрацюємо з підручником:
1. Сторінка 82 № 611 - усно. Подивись ілюстрації, прочитай правило.
2. Письмово виконай завдання ст.82 № 612 і № 613 (запиши завдання з таблиці прикладами, перший рядок у перший стовпчик, другий - у другий. Згадай спосіб підбору, або по останній цифрі).

Повтори вивчений матеріал за схемами:




27.04.21. (вівторок)
 Тема. Закріплення вивчених випадків множенні і ділення.
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконати завдання
Задача
Учителька принесла в клас 100 зошитів. 22 зошити вона поклала до шафи, а решту роздала порівну кожному з 26 учнів клас. Скільки зошитів отримав кожний учень?

Приклади
190 * 3           16 * 3 - 64 : 4
780 : 6            91 : 7 + 4 * 18
80 : 16            90 : 15 + 17 * 4
90 : 18            81 - 60 : 5 + 31 
170 * 4           91 : 13 + 12 * 6

26.04.21. (понеділок)
Тема.Закріплення вивченого матеріалу на множення і    ділення
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст. 81 № 608, розв'яжи приклади
(480 - 390) * 4           840 : 4
(125 + 235) : 3           560 : 2
120 * 8 - 580             75 : 15
800 - 30 *5                78 : 3
200 + 96 : 12             260 * 2
180 : 30 + 290           70 : 14

Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1.Виконай завдання ст.81 № 603, № 608, розв'яжи приклади
(480 - 390) * 4           840 : 4
(125 + 235) : 3           560 : 2
120 * 8 - 580             75 : 15
800 - 30 *5                78 : 3
200 + 96 : 12             260 * 2
180 : 30 + 290           70 : 14


23.04.21. (п'ятниця)
Тема. Ділення трицифрового числа на одноцифрове виду: 360 : 2
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання  задача ст. 80 № 599, приклади
810 : 3              (1000 - 90) : 7
720 : 3              (900 - 60) : 7
840 : 4              (400 + 450) : 5
680 : 4              (300 + 660) : 8
3. Виконай тестове завдання на платформі "На урок" 

Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. ОБОВ'ЯЗКОВО послухай пояснення алгоритму ділення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Kf7mntAozzo
2. Виконай завдання  задача ст. 80 № 599, приклади
810 : 3              (1000 - 90) : 7
720 : 3              (900 - 60) : 7
840 : 4              (400 + 450) : 5
680 : 4              (300 + 660) : 8
3. Виконай тестове завдання на платформі "На урок" 
Повтори алгоритм ділення 

22.04.21 (четвер)
Тема.  Ділення двоцифрового числа на двоцифрове
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання 
                                       Задача
В магазин привезли 8 ящиків помідорів по 15кг у кожному і кілька ящиків кабачків по 12кг у кожному. Всього привезли 180кг овочів. Скільки ящиків кабачків привезли.
                                      Приклади
78 : 2          75 : 15 + 14 * 5         
19 * 5         (39 + 29) : 17
64 : 4          (60 - 5) : 5      
90 : 15        91 : 13 + 5 * 18
56 : 2          63 : (3 *7)

Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. ОБОВ'ЯЗКОВО послухай ще раз пояснення алгоритму ділення за посиланням
2. Виконай завдання 
а) 98 : 14           96 : 48
    56 : 14           100 : 25
    96 : 24           105 : 15
 б)                                     Задача
В магазин привезли 8 ящиків помідорів по 15кг у кожному і кілька ящиків кабачків по 12кг у кожному. Всього привезли 180кг овочів. Скільки ящиків кабачків привезли.
                                      Приклади
78 : 2          75 : 15 + 14 * 5         
19 * 5         (39 + 29) : 17
64 : 4          (60 - 5) : 5      
90 : 15        91 : 13 + 5 * 18
56 : 2          63 : (3 *7) 
Зверни увагу на останню цифру діленого і дільника
        
21.04. 21. (середа)
Тема.  Ділення двоцифрового числа на двоцифрове
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст. 79 № 584 (записати завдання з таблиці прикладами 117 : 13. Перший рядок таблиці - перший стовпчик, другий рядок - другий), ст.79 № 588  
Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. ОБОВ'ЯЗКОВО послухай ще раз пояснення алгоритму ділення за посиланням
2. Виконай завдання 
а) 17 * 4             48 : 16
    13 * 5             64 : 16
    16 * 8             57 : 19
    24 * 5             91 : 13
б)  Виконай завдання на ст. 79 № 584 (записати завдання з таблиці прикладами 117 : 13. Перший рядок таблиці - перший стовпчик, другий рядок - другий), ст.79 № 588  


20.04.21. (вівторок)
Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст. 78 № 577, ст. 74 № 545 (2)
Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. ОБОВ'ЯЗКОВО послухай пояснення алгоритму ділення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f7aTivVd7tM
2. Виконай завдання ст. 78 № 576, 577, ст. 74 № 545 (2)

                                   19.04.21. (понеділок)
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Перевірка ділення множенням
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Повтори правило перевірки за схемою:



2. Виконай ділення чисел з
перевіркою дією множення.
Зразок: 69 : 3 = 23                   23 * 3 = 69
56 : 2
68 : 4
86 : 2
78 : 3
100 : 4
92 : 4
3. Розв'яжи задачу двома способами:
Юрко розміщує на одній сторінці альбому 14 марок, а його брат Василько  9 марок. Скільки марок вони розмістять на 4 сторінках альбому?


16.04.21. (п'ятниця)
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Повтори алгоритм ділення за схемою
2. Виконати завдання на ст. 76 № 562, №563, № 564 (з вусиками)

15.04.21 (четвер)
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 
72 : 3
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на сторінці 75 № 555, № 556

Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. Послухай пояснення алгоритму ділення за посиланням
2. Розв'яжи приклади
92 : 2            74 : 2
76 : 2            96 : 2
96 : 4            72 : 3
92 : 4            96 : 4
3.Виконай завдання на сторінці 75 № 555, № 556
Повтори вивчений спосіб ділення за опорною таблицею

14.04.21. (середа)
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Ділення суми на число
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на сторінці 74 № 543, № 546 (задачу розв'яжи двома способами)
Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. Послухай пояснення алгоритму ділення за посиланням
2. Виконай завдання 74 № 543, № 547, № 546 (задачу розв'яжи двома способами)
 Повтори алгоритм ділення за опорними схемами:


13.04.21. (вівторок)
Тема. Діагностично-тематична робота
1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай перевірну роботу:
Задача
На зиму господиня купила 24кг моркви, а цибулі у 3 рази менше. Четверту частину всіх овочів господиня використала. Скільки овочів залишилося у господині?

Приклади
1000 : 500         18 * 3                 
800 : 40             150 * 4
480 : 6               130 * 7
720 : 90             17 * 4

Рівняння
800 : Х = 40                       50 * Х =100
3. Результати виконаних завдань заповни в онлайн тесті за посиланням.

 
12.04.21 (понеділок)
Тема. Закріплення вивчених випадків множення і ділення

1. 9.30. онлайн урок на платформі Zoom
2. Виконай завдання на сторінці 73 № 537 й розв'яжи приклади:

1000 : 50                               800 : 20
900 : 3                                   600 : 300
18 * 4                                    120 * 4
32 * 3                                    190 * 3
15 * 6                                    160 * 2
17 * 4                                    140 * 5

Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
Виконай завдання на ст. 73 № 536, № 537 й розв'яжи приклади

1000 : 50                               800 : 20
900 : 3                                   600 : 300
18 * 4                                    120 * 4
32 * 3                                    190 * 3
15 * 6                                    160 * 2
17 * 4                                    140 * 5

09.04.21. (п'ятниця)
Тема. Множення виду 230 * 2
1. 9.30. урок математики на платформі Zoom
2. Попрацюй на математичному тренажері за посиланням
3. Виконай завдання на ст. 72 № 528 та приклади
120 * 4          190 * 4
240 * 3          450 * 2
330 * 3          270 * 3
160 * 5          390 * 2
Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1. Попрацюй на математичному тренажері за посиланням
2. Виконай завдання на ст. 72 № 528,  № 523 та приклади
120 * 4          190 * 4
240 * 3          450 * 2
330 * 3          270 * 3
160 * 5          390 * 2

08.04.21 (четвер)
Тема. Множення і ділення в межах 1000, що зводиться до табличних випадків.
1. 9.30. урок математики на платформі Zoom
2. Виконай завдання на сторінці 71 № 520, № 519
Для дітей, які не змогли зайти на онлайн урок
1.Прослухай відео за посиланням
2. Виконай завдання на ст. 70 - 71 № 512, № 520, № 519

07.04.21. (середа)
Тема. Множення одноцифрового числа на двоцифрове.
1. О 9.30 завітай на урок математики на платформі Zoom
2. Виконай завдання на ст 69. № 506, № 508, № 509
 Для дітей, які не були в Zoom
1. Розв'яжи приклади
4 * 25 + 3 * 17
3 * 18 + 4 * 13
56 + 4 * 36 - 1
1000 - 6 * 25 - 1
 2. Виконай завдання на ст 69. № 506, № 508, № 509

 
06.04.21. (вівторок)
Тема. Множення одноцифрового числа на двоцифрове
1. О 9.30 завітай на урок математики на платформі Zoom
2. Якщо немає можливості, самостійно розв'яжи письмово приклади на повторення: Ці приклади для дітей, які не були в Zoom 
900 : 300            1000 : 20
800 : 40               800 : 200
600 : 3                600 : 20
400 : 2                900 : 30
1000 : 5             1000 : 200
1000 : 50           400 : 20
3. Виконай письмово завдання з підручника на сторінці 68
 № 499, 500, 501               

05.04.21. (понеділок)
Добрий день!
Починаємо нову навчальну чверть на дистанційній формі освіти.
Тема. Множення одноцифрового числа на двоцифрове на основі застосування переставної властивості дії множення.
1. Згадай як множити двоцифрове число на одноцифрове
2. Порівняй алгоритм множення одноцифрового на двоцифрове
3. Виконай письмово завдання з підручника: 
* Ст. 67 № 486 спочатку прочитай правило, потім розв'яжи приклади (всі верхні приклади в перший стовпчик, всі нижні приклади в другий)
* Ст. 67 Розв'яжи задачу № 489
* Ст. 68 Розв'яжи приклади № 492 (всі верхні приклади в перший стовпчик, всі нижні приклади в другий)

20.02.21 
Опорні таблиці для вивчення величин





22.01.21. (пятница)
Тема. Додавання та віднімання розрядних чисел
Послухай уважно урок за посиланням 
Усно виконуй завдання учителя, при необхідності став на паузу.
Письмово, на чернетці виконай завдання № 79, № 80 на ст. 14
Виконай онлайнтест на основі домашнього завдання.
На виконання тесту 30 хвилин, одна спроба

21.01.21. (четвер)
Тема. Трицифрові числа. Розв'язування та порівняння задач на зведення до одиниці.
Почнемо урок з усного рахунку. Вмикай музичну математичну розминку за посиланням
Шановні учні, щоб вам легше було зрозуміти матеріал цієї теми, необхідно уважно прослухати відеоурок за посиланням
Особливо будьте уважні при поясненні задач № 66
Письмово в зошиті виконати завдання №69, №70, №67 на сторінках 11 - 12. № 67 - це задача з числами, розв'язуй її по діях, якщо зможеш склади вираз. Обов'язково напиши відповідь, як у звичайній задачі.

20.01.21.(середа) 
Тема. Додавання та віднімання трицифрових чисел
 Сьогодні урок на платформі Zoom о 12.00.
 Завдання для всіх учнів:
1. Письмово в зошиті виконай математичний диктант. Кожний вид завдання пиши з нового рядка.

2. Відкрий підручник на ст.10, виконай письмово наступні завдання: № 48 (запиши приклади у два стовпчики - множення в перший, ділення - в другий), № 51, № 59.



19.01.21. (вівторок) 
Тема. Усне додавання і віднімання розрядних чисел в межах 1000.
Сьогодні працюй так:
1. Прочитай числа під № 1
Запиши в зошиті числа №2 в порядку зростання
2. Письмово в зошиті виконай завданн № 3, № 4, № 5
 
(наприклад ... 800 - пиши так 799, 800)
(наприклад ... 320 ... - пиши так 319, 320, 321)
3. Подивись на пучки паличок. 

 За допомогою малюнку з паличками в зошиті письмово розв'яжи приклади

200 + 30 + 6 =               400 + 30 =
236 - 200 =                    430 - 30 =
236 - 6 =                        430 - 400 =
236 - 30 =                      400 + 5 =
236 - 36 =                      405 - 5 = 
206 + 30 =                     405 - 400 =

4. Письмово в зошиті виконай завдання на ст. 10 № 44, № 47





18.01.21.(понеділок)

Добрий ранок! 
Сьогодні у нас повторення нумерації трицифрових чисел. Працюй в зошиті так:
1. Математичний диктант

Запиши числа в рядок через кому.

4сот.1дес. 2од.

3сот.4од.

7сот.

9сот.5дес.

8дес. 3од.

8сот.8од.

 З нового рядка запиши числа наступні даним

119, 199, 678, 545, 820, 999

 З нового рядка запиши числа попередні даним

260, 339, 400, 720, 876, 600

2. Розв'яжи задачу:

Петрикові подарували 9 марок із зображенням метеликів, а марок із зображенням жуків — у 3 рази більше. Усі марки хлопчик наклеїв в альбом рядами, по 6 марок у кожному. Скільки рядів марок наклеїв Петрик?

3. Розв'яжи приклади 

1000 – 600 + 200              38 + 59

800 – 500 – 1                    64 - 27 

300 + 600 -1                      92  - 87

299 + 1 + 400                    58 + 17

400 + 79 + 1                      43 + 39

623 – 23 – 1                      83 - 48

 

15.01.21. (п'ятниця)
Тема. Усне додавання трицифрових чисел.
1. Повтори, що ти знаєш про розряди чисел.



2. Зроби висновок, як додавати і віднімати сотнями в межах 1000


3. Усно розв'яжи приклади, знайди помилки.



4. Відкрий підручник, виконай письмово завдання на сторінках
 8 - 9 №  34,   36,  37
Якщо цей матеріал не зрозумів, подивись відео 


14.01.21 (четвер)
Тема. Попереднє і наступне число. Читання і запис трицифрових чисел
Приготуй зошит, підручник, запиши дату.
1. Згадай, що ти знаєш про трицифрові числа 






1. Уважно подивись відеоурок, усно виконуй всі завдання, які пропонує учитель. Під час обдумування і самостійної роботи став відео на паузу.
2. Самостійно письмово в зошиті виконай завдання ст. 6 - 7
 № 17, № 18, №25, № 26
3. Перевір себе

13.01.21. (середа)
Тема. Нумерація трицифрових чисел.
Приготуй зошит, підручник математики ІІ частину.
1. Уважно подивись відеоурок, виконуй всі завдання, які пропонує учитель. Під час самостійної роботи став на паузу. 
до позначки 17.55. 

2. Самостійно в зошиті виконай завдання на ст. 5 - 6 № 9, № 14

12.01.21.(вівторок)
Тема. Повторення та закріплення вивченого.
1.Усно розв'яжи логічні задачі, запиши в зошиті лише відповіді (в рядок по порядку розташування задач)

1.

2.

3.
Хибні надписи - неправильні , антонім до слова істина. Напиши в якій коробці що лежить.
4.
Напиши, в який посуд що налили.

5.

2. Відкрий підручник на сторінці 108, Письмово в зошиті виконай завдання № 723, № 726, № 736
3. На середу приготуй підрічник ІІ частина, одягни обгортку, не забудь про закладинку.

11.01.21.
Тема. Ділення на 9 з остачею
1.Усно повтори таблицю ділення числа 9


2. Повтори, що ти знаєш про ділення з остачею


















3. Відкрий підручник на сторінці 107, усно виконай завдання
 № 711, № 714
4. Письмово в зошиті виконай завдання № 713, 710, 707(1)



09.11.20.
Увага! на допомогу тим, хто на самоізоляції, хворіє, або має бажання перевірити свої знання з теми "Визначення часу за годинником"
Нове посилання

06.11.20.
Готуємось до діагностичної роботи
"Визначення часу за годинником"


03.11.20.
На допомогу учням при визначенні часу за годинником.



27.05.20. (середа)

Тема. Повторємо










І. Математична розминка. Спочатку виконай усні вправи:
ІІ. Тепер виконай тренувальні вправи за посиланням:
2. А тепер складніше:
Кількість спроб необмежена, виконуй до абсолютно правильного результату.

Якщо є технічна можливість, надійшли скриншот.




Гарного настрою! 



26.05.20. (вівторок)
Тема. Визначаємо час за годинником.
Вчора ми повторили одиниці часу, сьогодні повторимо визначення часу за годинником. 
І. Подивись цікавий і корисний відеоурок за посиланням:
ІІ. Подивись і запам'ятай назви годин і хвилин за годинником:

ІІІ. Виконай цікаве завдання за посиланням:
IV. Перевір свої знання, виконай онлайн-тест за посиланням https://vseosvita.ua/go  введіть код:  djw361
Бажаю успіху
Якщо є технічна можливість, надійшли скриншот виконання тестів.


25.05.20. (понеділок)
Тема. Повторюємо одиниці часу.
І. Подивись відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7IHm5rq5QnA
ІІ. Повтори одиниці часу за таблицею

ІІІ. Виконай цікаві завдання за посиланням:
IV. Повтори правила множення і ділення з числами 1 і 0
V. Виконай завдання за посиланням:
Кількість спроб необмежена, виконуй до абсолютно правильного результату.
Якщо є технічна можливість, надійшли скриншот.
Навчання на відстані. Інтегрований Урок у 1 – А класі з навчання ...     

21. 05. 20. (четвер)
Тема. Повторюємо вивчене.
Спробуй виконати тренувальні вправи на новому сайті.
Письмово в зошиті виконайте завдання № 997, № 1013. Текст задачі № 997 писати не треба, лише розв'язання і обов'язково пояснення. В прикладах № 1013 не забувай олівчиком вгорі писати відповіді проміжних дій.



На все добре,
 гарного настрою!





Фотозвіт надсилаємо у                              Viber до 20.00. 21.05.20.


20.05.20. (середа)

Сьогодні у нас підсумковий урок з математики. Ми маємо перевірити, чого ти навчився у другому класі. Сьогодні ти самостійно пройдеш два тести: один на знання таблиці множення, в другому - задача, приклади, геометричний матеріал.

І. Перевірка таблиці множення
Одна спроба і час обмежено до 15 хвилин. Напиши за скільки хвилин ти виконаєш цей тест.
ІІ. Перевірка математичних умінь і навичок
Одна спроба проходження і час обмежено до 40 хвилин.

Не поспішай, уважно читай питання і відповіді. У тебе все вийде!







                                       19.05.20. (вівторок)
Тема. Повторення. Периметр. Обчислення виразів.
І.Повтори, як знайти периметр прямокутника і квадрата.








  ІІ. Письмово виконай завдання № 1030.
 Виконуй і записуй дії послідовно:
1). Виміряй довжину сторони квадрата АВСД
2). Знайди його периметр.
3). Знайди периметр нового квадрата, периметр якого буде на 4 см більше.
4). Знайди сторону нового квадрата.
5). Накресли новий квадрат, дай йому назву буквами латинського алфавіту.
ІІІ. Письмово виконай завдання:
Накресли прямокутник, довжина якого 6см, ширина у 2 рази менше. Знайди його периметр.
IV. Письмово виконай завдання № 1022
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 19.05.20.

Курс: Системи гармонійного розвитку людини (Сазонова Л.О.)           Бажаю успіху!



18.05.20.(понеділок)
Тема. Повторення.  Обчислення виразів. Розв’язування складених задач
І. На чернетці виконай завдання № 1025, № 1029
Повтори: 
PPT - 5 клас PowerPoint Presentation, free download - ID:5012689

ІІ. Виконай онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317535 
Я сподіваюсь, що ви виконаєте це завдання без помилок!


14.05.20. (четвер)
Тема. Повторення. Одиниці довжини.
І. Повтори одиниці вимірювання довжини:






Зверни увагу, як раніше вимірювали довжину предметів. Ці назви ти можеш зустріти в казках, історичних оповіданнях.






ІІ. Пропоную тренувальний онлайн-тест, кількість спроб не обмежена, виконуй до всіх правильних відповідей за посиланням: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=491904
ІІІ. Письмово в зошиті виконай завдання:
1. № 951(повторення), розписуй всі дії:
1). Виміряй довжину сторони квадрата АВСД
2). Знайди його периметр.
3). Знайди периметр нового квадрата, периметр якого буде менше на 4 см
4). Знайди сторону нового квадрата.
5). Накресли новий квадрат, дай йому назву буквами латинського алфавіту.
2. Виконай завдання
87 см = …дм…см           1 м = …см
80 дм = …м                     56 дм = …м…дм
4 дм = …см                      3 см 7 мм = …мм




 Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 14.05.20.


13.05.20. (середа)

Тема. Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною
І. Сьогодні ми будемо розв’язувати задачу, в якій потрібно знайти невідомий третій доданок. Повтори правило.
Порівняй!
ІІ. На чернетці виконай завдання № 989,№ 998, № 1003
Виконай онлайн-тест за посиланням
Не поспішай, на виконання дається лише одна спроба. Бажаю успіху!

12.05.20 (вівторок)

Тема. Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Об'ємні геометричні фігури.
І.Повтори назви об'ємних геометричних фігур за посиланням (на жаль відео російською мовою, але відрізняється лише назва шар - укр. куля. В кінці мультика треба за Олівчиком і Пензликом повторити назви фігур)
ІІ. Перевір свої знання за посиланням
ІІІ. Письмово виконай завдання: 
1. № 982 (не забувай олівчиком писати відповідь першої дії)
2. № 986 (не забувай писати пояснення від початку рядка)
3. № 980 Працюй так:
Кулі - указати кількість (7, наприклад).
Куби - указати кількість.
Піраміди - указати колір (жовтий, наприклад).
Конуси - указати колір.                    
Циліндри - указати колір.

Старайся, на все добре!









Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 12.05.20.



07.05.20. (четвер)

Тема. Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус)
І. Подивись відеоурок від Буратіно за посиланням 
Передивись відео з позначки 4.10, саме там ти дізнаєшся про назви об'ємних фігур. Завтра буде завдання з об'ємними фігурами.
ІІ. На чернетці виконай завдання № 970, № 974
ІІІ. Виконай онлайн тест за посиланням. Будь уважний, сьогодні одна спроба для виконання тесту!


06.05.20.(середа)


Тема. Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. 
І. Повтори таблицю множення за посиланням 
ІІ. Письмово виконай завдання № 963, № 959
Підказка до № 959
1. Дізнайся скільки дітей стало грати у теніс, після того, як до них приєдналися футболісти.
2. Дізнайся, скільки дітей грало в теніс спочатку, поверни футболістів до своєї команди.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 06.05.20.

05.05.20 (вівторок)

Тема. Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів
 І. На чернетці виконай завдання № 956, 958  ст. 141 - 142
Підказка до № 958
Ліву і праву частини нерівностей перетворити так:
81 : 9 + 7  <  9 8 – 54
          16   <  18

ІІ. Виконай онлайн тест за посиланням 


04.05.20. (понеділок)

Тема. Повторення вивченого. Розв’язування задач. Периметр многокутника.
І. На чернетці виконай завдання № 948(1,2), № 951
  • Згадай правило, як знайти периметр квадрата.
  • Подумай як знайти сторону квадрата, якщо відомий його периметр. 

Підказка для № 951. Працюй так:
1. Виміряй довжину сторони квадрата АВСД
2. Знайди його периметр. (Довжину сторони помножити на 4).
3. Знайди периметр нового квадрата, периметр якого буде менше на 4 см
4. Знайди сторону нового квадрата. (Периметр нового квадрата поділити на 4).
5. Накресли новий квадрат 
ІІ. Виконай онлайн тест за посиланням. Тест активований до 20.00. 05.05.20. 

30.04.20. (четвер)

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення. 
1. Пригадай таблицю множення числа 9, виконай письмово завдання № 940 на ст.138. Запиши у 2 стовпчики.
2. Усно виконай завдання № 942
3. Вивчи правило на ст. 139
4. Виконай письмово завдання № 946 (кожний приклад на множення перевіряй двома прикладами на ділення)
5. Письмово порівняй вирази № 943, записуй так
24 : 4  <  56 : 7
     6 <   8
Потренуйся разом з онлайн тестами за посиланням
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=202066
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 30.04.20.

29.04.20. (середа)

Згадай, що таке периметр. Потренуйся у знаходженні периметра геометричних фігур за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317192



Діагностична робота з математики (фотозвіт надсилати на адресу поштової скриньки. Ці роботи мені потрібно роздрукувати).

Учня (Учениці) 2 – Б класу       __________________



І Математичний диктант (усно розв’язую завдання, записуй відповідь у рядок, після відповіді став кому і залишай клітинку)

1. Число 24 зменшити на 8

2. Перший множник 10, другий множник 2, запиши добуток.

3. Число 49 зменшити у 7 разів.

4. Ділене 8, дільник 4, запиши частку.

5. Число 18 збільшити на 3.

6. Порівняй на скільки 4 менше, ніж 16.

7.Число 9 збільшити у 3 рази.

8. Знайди частку чисел 27 і 1

9. Знайдо добуток чисел 39 і 0

10. Порівняй у скільки разів 9 менше, ніж 36



ІІ. Задача

Гончар виготовив 9 глечиків, а тарілок на 18 більше. У скільки разів більше виготовив гончар тарілок, ніж глечиків?



ІІІ Приклади

80 – 48 : 6            63 : 9 + 42 : 7

7 * (43 - 38)          4 * 8 – 54 : 9

 5 + 35 : 5             (64 – 0) : 1

8 * (35 - 26)          12 * 0 + 13



IV. Завдання

Накресли прямокутник, довжина якого 6см, а ширина у 3 рази менше. Знайди його периметр.



Фотозвіт надіслати на адресу поштової скриньки Zona19592018@gmail.com до 20.00. 29.04.20.


28.04.20. (Вівторок)
Перевір свої знання з таблиці множення за посиланням

Тема. Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
І. Письмово в зошиті виконай наступні завдання:
1. Запиши числа у два рядки (праворуч і вниз відступай клітинку).
Під кожною парою чисел запиши у скільки разів  верхнє число більше, ніж нижнє.
45  16  21  81  42  64  18  72  80
  9    8    3    9    7    8    9    8  10

2. Запиши числа у два рядки (праворуч і вниз відступай клітинку).
Під кожною парою чисел запиши на скільки верхнє число більше, ніж нижнє.
12  63  49  54  36  40  27  32  70
  6    9    7    6    4    5    3    8  10
3. Задача № 939 ст. 138

4. Приклади
75  - 7 * 10         4 * 5 : 10
60 : 10 * 6          2 * 5 * 10
12 * 0 + 21        10 * 6 - 46
90 : 10 * 7         10 * (15 - 7)
(9 + 0) * 3          97 – 4 * 10


 










Працюй старанно, вдумливо, готуйся до перевірної роботи.
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 28.04.20.



27.04.20. (понеділок)
Тема. Множення числа 10, ділення на 10.
І. Попрацюй разом з вчителем за посиланням
Виконуй письмово всі пропоновані вчителем завдання.
ІІ. Для закріплення цієї теми самостійно письмово в зошиті виконай завдання з підручника ст.137 № 930, № 936 (Не забувай всі верхні приклади в перший стовпчик, всі нижні в другий.)
Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 27.04.20.


23.04.20. (четвер)

Тема. Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9.
І Повтори теоретичний матеріал про кратне порівняння чисел за посиланням

ІІ. Письмово в зошиті виконай наступні завдання.
1. Запиши числа в два рядки (вниз відступай клітинку, праворуч теж одну)
Порівняй, на скільки верхнє число більше, ніж нижнє. Відповідь запиши під кожною парою чисел, відступаючи клітинку вниз. (Одиниці записуй під одиницями, десятки під десятками).
24  56  48  12  72 
 8     7   6     4    9

2. Запиши числа в два рядки (вниз відступай клітинку, праворуч теж одну).
Порівняйу скільки разів верхнє число більше, ніж нижнє. Відповідь запиши під кожною парою чисел, відступаючи клітинку вниз. (Одиниці записуй під одиницями, десятки під десятками).
45  63  18  36  49
  5   9    6    4    7

3. Розв'яжи задачу
У магазин привезли 36 ящиків яблук, а груш на на 27 ящиків менше. У скільки разів яблук привезли більше, ніж груш? (Ящики скорочуй ящ.)

4. Розв'яжи приклади 
32 - 8 * 2               (20 + 28) : 8                  
40 - 9 * 4               (80 - 48) : 8
64 : 8 + 36             36 : 4 + 47
81 : 9 - 0                54 : 9 + 0  
41 - 40 : 40            48 : 6 - 8 

Фотозвіт надсилаємо у Viber до 20.00. 23.04.20.

 _____________________________________________________________________

30.03.20. 

Тема. Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею.
1. Подивитись відеоурок за ссилкою https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so (фрагмент уроку)
та  https://www.youtube.com/watch?v=xd2SEVBmQQA (дитяче відео)2. Повторити теоретичний матеріал за підручником ст.120, № 807, 808 (усно) Виконати завдання № 817, № 683, № 688
Завдання виконати і надіслати фотозвіт на Viber
Зробити картки для таблиці множення числа 7


31.03.20.
Тема. Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач.
1. За всіма картками повторюємо таблицю множення чисел 2,3,4,5,6. Сьогодні вивчити нові випадки 7 * 7, 7 * 8, 7 * 9
2. Виконати завдання з підручника№818, №820, №819. Перед  № 819 пропоную відео (але воно російською мовою) 
https://www.youtube.com/watch?v=ZPSsgKRo3f4

01.04.20.
Тема. Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе.
https://www.youtube.com/watch?v=IJLcVk5VYnA
Відео не дуже вдале, є неточність, але подивитися можно. Дайте установку - знайти помилку.
Робота з підручником ст 122. Як пояснити? Замінити множення додаванням. 
Зразок: 1 * 4 = 1 + 1 + 1 + 1 = 4. Усно № 822, прочитати і вивчити правило, № 823 письмово
Згадати зв'язок множення і ділення.  1 * 8 = 8
                                                               8 : 1 = 8
                                                               8 : 8 = 1
Усно виконати завдання № 824, прочитати і вивчити правила. Письмово № 825, № 826, № 827

Зразок оформлення вчорашньої задачі
Задача 820
(від початку зошита)
1) 7 * 7 = 49 (грн.) тато витратив на марки.
2) 100 - 49 = 51 (грн.) 
Відповідь: 51 гривня (або 51 грн.) залишилося у тата. 
(якщо він мав.... - це частина умови задачі, тому писати не треба)


02.04.20
Тема. Таблиця ділення числа 7. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7.
1. Повторити за картками таблицю на 2,3,4,5,6. Можна використовувати додатковий зошит, онлайн ігри. Цікава ідея
https://www.youtube.com/watch?v=F4xsPhPPba8, не потрібно мати спеціальні карти, можна використовувати наші саморобні картки.
2. № 832 - усно, запам'ятати нові випадки 49 : 7, 56 : 7, 63 : 7
Виконати завдання № 838, 839, 840.

Зразок оформлення задачі за 01.04.20. (дії пишемо від початку зошита, пишемо номер завдання, але без позначки №)
Задача 826
1) 6 * 7 = 42 (дзв.) повісили гноми на дверях.
2) 42 + 14 = 56 (дзв.)
Відповідь. 56 дзвіночків було у гномів.

Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 02.04.20.


06.04.20.
Тема. Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. 
1. Повтори всю таблицю множення за картками.
2. Запам'ятай це правило.

3. Прочитай правило у підручнику ст. 126. Виконай завдання № 851, № 856, № 857
Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 06.04.20.

07.04.20.
Тема. Самостійна робота. Перевіряю свої досягнення.
1. Запиши числа: (після кожного залишай дві клітинки) 
7,9,3,5,2,6,1,4,8,0 (нижче, під кожним з них виконай завдання)
Збільшити кожне у 6 разів.
2. Запиши числа: (після кожного залишай одну клітинку)
28,35,49,14,56,27,63,21,42,
Зменшити кожне число у 7 разів, записати нижче відповідь під одиницями.
3. Розв'яжи задачу.
Оля прочитала 9 сторінок книжки, Люба на - 19 сторінок більше, ніж Оля, а Марійка - у 7 разів менше, ніж Люба. Скільки сторінок книжки прочитала Марійка? (Для зручності склади короткий запис )
Оля - 
Люба -
Марійка -
4. Розв'яжи приклади (не забудь вгорі олівцем писати відповідь першої дії)
11 - 28 : 7                 12 + 56 : 7
14 + 36 : 6                42 : (23 - 16)
7 * 7 + 43                 32 : 32 * 7
37 + 6 *7                  49 : (7 : 1)
5. Накреслити квадрат, сторона якого 6см. Знайти його периметр двома способами.

Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 07.04.20.


08.04.20.
Тема. Складання таблиці множення числа 8. Розв’язування задач на дві та три дії. 
1. Повторити таблицю множення 2,3,4,5,6,7, за допомогою карток.
2. Зробити картки і вивчити два нових випадки 
8 * 8 = 64        8 * 9=72
3. Розв'язати приклади № 860, № 864 (Всі верхні приклади в перший стовпчик, всі нижні у другий).
4. Розв'язати задачу № 865 
Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 08.04.20.


09.04.20.
Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8. 
Сьогодні діти повинні зрозуміти і запам'ятати два провила:
1. При діленні нуля на число, отримуємо нуль.











2. На нуль ділити не можна.
Як це пояснити?
 (Згадайте правило: Щоб знайти невідомий множник треба добуток поділити на відомий множник)
3 * 5 = 15
15 : 3 = 5
15 : 5 = 3
Спробуємо це правило застосувати при множенні з нулем
6 * 0 = 0
0 : 6 = 0      (правильно, дивись перше правило)
0 : 0 = ???   (має бути 6, але це неможливо)
Тому на 0 ділити не можна
Робота з підручником
1. Використовуючи завдання № 874 (усно), повторити таблицю множення.
2. № 868 - правило вивчити, № 870 - усно.
3. В зошиті письмово № 871, № 873, № 872 (восьмикутник не креслити, тільки записати двома способами, як знайти периметр)
Бажаю успіхів! Фотозвіт надсилаємо у Viber до кінця 09.04.20.


13.04.20. (понеділок)
Тема.Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів .
І.Повтори таблицю множення числа 8 за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u5gYy1561nU
ІІ . Вивчи нові випадки таблиці ділення на 8 
64 : 8 = 8     72 : 8 = 9
ІІІ . На чернетці виконай завдання № 879, № 883, № 884
ІV. Письмо виконай тестові завдання
1. У задачі № 884 відповідь
А 6 (ж.)
Б 3 (з.)
В 6 (з.)
2. У першій дії задачі пояснення
А 48 ( ячм.) зерняток знайшов горобчик.
Б 24 (з.) ячменю знайшов горобчик.
В 48 (з.) ячменю знайшов горобчик.
3. У виразі 48 : 6 + 72 : 8 відповідь
А 18
Б 17
В 15
4. У виразі 64 : 8 - 48 : 8 відповідь
А 2
Б 3
В 14
5. У виразі 96 - 72 : 8 відповідь
А. 3
Б 87
В 4
6. У завданні № 879 відповідь
А на 4
Б на 1
В вони однакові

Сподіваюсь, сьогодні тобі було легше. 
Відеозвіт з тестами надсилай до 20.00 13.04.20.


14.04.20.
Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах. 
Згадай за цим посиланням, як називаються компоненти при діях додавання, віднімання, множення, ділення.
1. https://www.youtube.com/watch?v=1TZLwGuPUOg 
2. Усно виконай завдання № 888, вивчи правило.
3. Письмово в зошиті виконай завдання № 889, № 891, (всі верхні приклади у перший стовпчик, всі нижні у другий), 
№ 892 (не забудь написати пояснення)
Відеозвіт надсилайте до 20.00. 14.04.20.



15.04.20 (середа)
Тема. Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. 
І. Для ознайомлення з новим правилом подивись відео за посиланням, всі завдання виконуй усно https://www.youtube.com/watch?v=vPklw4jRUqQ до 7.39. (Якщо є бажання до кінця - будь ласка, тобі на користь).
ІІ. На чернетці виконай завдання з підручника на ст. 132
 № 895, № 896.
ІІІ. Письмово виконай наступні тестові завдання. (Спочатку повтори правила на ст.131 - 132, відеофрагмент попереднього уроку)
1. Числа при діленні називаються.
А. Ділене, дільник, добуток.
Б. Дільник, ділене, частка.
В. Ділене, дільник, частка.

2.Щоб знайти ділене, необхідно...
А. Дільник поділити на частку.
Б. До частки додати дільник.
В.Частку помножити на дільник.

3. Щоб знайти дільник, необхідно...
А. Ділене поділити на частку.
Б. Від діленого відняти частку.
В. Частку помножити на ділене.

4. У виразі віднови ділене ? : 4 = 8
А. 2
Б. 4
В. 32

5. У виразі віднови дільник 6 : ? = 3
А. 2
Б. 18
В. 3

6. Запиши тільки відповіді верхніх прикладів (після кожної відповіді став кому).
_________________________________________________  

7. Запиши тільки відповіді нижніх прикладів (після кожної відповіді став кому).
_________________________________________________

8. У задачі № 895 перша дія така...
А. 5 * 8 = 40 (в.) деталей конструктора потрібно для 5 веж.
Б. 8 * 5 = 40 (д.) конструктора потрібно для 5 веж.
В. 5 + 8 = 13(д.) конструктора потрібно для 5 веж.

9.  У задачі № 895 відповідь така...
А. 18 залишиться в коробці.
Б. 40 деталей  залишиться в коробці.
В. 18 деталей залишиться в коробці.

Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 15.04.20.


16.04.20.
Тема. Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Обчислення виразів.
І. Подивись відео, як за допомогою пальців можна множити число 9 на інші числа
https://www.youtube.com/watch?v=Ph4cKZ38txI
ІІ.Вивчи один новий випадок 9 * 9 = 81
ІІІ. На чернетці виконай завдання № 898, № 900, № 907
IV. Письмово виконай тестові завдання.
1. Завдання № 898 має відповідь
А. На 1
Б. Вони однакові
В. На 2

2. Перша дія задачі № 900 така...
А.8 + 8 =16 (грн.) залишилося у дідуся.
Б. 8 * 8=64 грошей залишилося у дідуся.
В. 8 * 8=64 (грн.) залишилося у дідуся.

3. Відповідь задачі № 900 така...
А. 56 грн. було в дідуся спочатку
Б. 64 грн. було в дідуся спочатку.
В. 24 грн. було в дідуся спочатку.

4. Випиши всі відповіді верхніх прикладів № 907 (між ними став кому)
______________________________________________________

5.  Випиши всі відповіді нижніх прикладів № 907 (між ними став кому)
______________________________________________________

Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 16.04.20.



21.04.20.(вівторок)
Тема. Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 
І. Повтори таблицю множення на 9
https://www.youtube.com/watch?v=1RZAecrokqE
ІІ. З цього відео ти дізнаєшся про хитрощі таблиці множення на 9
https://www.youtube.com/watch?v=0xuEbxL0vCo

ІІІ. Усно попрацюй над таблицею ділення (підручник ст.134 № 910)IV. Письмово в зошиті виконай наступні завдання
1. Приклади
72 : 9 * 3              63 : 9 * 5
27 : 9 * 7              45 : 9 * 6
81 : 9 * 4              54 : 9 * 9
36 : 9 * 8              9 : 9 * 5
18 : 9 * 7              27 : 9 * 4
9 : 1 * 6                0 : 9 * 8
2. Задача
На фермі надоїли 98л молока. Телятам віддали 35л молока, а решту розлили порівну в 9 бідонів. Скільки літрів молока налили в кожен бідон?
(літри пиши друкованою буквою без крапки)

Фотозвіт надсилай до 20.00. 21.04.20.


22.04.20. (середа)
Тема. Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9 
І Обов'язково подивись пояснення нового матеріалу за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=a915V-USaSY
ІІ Попрацюй з підручником.
 Усно № 918, № 919 № 920
 Письмово на чернетці виконай завдання № 924, № 916 № 923
 ІІІ. Письмово виконай тестові завдання.
1. На скільки 27 більше, ніж 9
А. на 3
Б. на 18
В. на 22

2. У скільки разів число 6 менше, ніж число 48
А. на 42
Б. на 8
В. у 8 разів

3. У задачі № 924 відповідь така...
А. у 49 разів
Б. у 7 разів
В. на 7 разів

4. Запиши верхні відповіді прикладів № 923
______________________________________________________

5. Запиши нижні відповіді прикладів № 923
______________________________________________________

6. Запиши верхні відповіді прикладів № 916
______________________________________________________

7. Запиши нижні відповіді прикладів № 916
______________________________________________________
  
Повтори правила порівняння чисел

Фотозвіт з тестами надсилай до 20.00. 22.04.20.





1 комментарий:

  1. для тренировки таблицы умножения можно использовать программы онлайн. https://uchim.org/matematika/tablica-umnozheniya

    ОтветитьУдалить